master

fuse

Gepokt en gemazeld
Hallo,

Voor de verandering maar eens iets heel anders gemaakt.
En mix van noise en dance wat resulteert in een soort trippy shit. :)

http://mmbase.dyndns.org/peaks/master.mp3

Slordig, kraakt aan alle kanten, vreemde overgangen, monotoon maar wel lekker hard. :D

Wil bij deze m'n huisgenoot even van harte bedanken dat hij elke keer de webserver down gooit en te lam is om hem weer aan te zetten als hij klaar is met gamen. (vanwege de ping dus)

Verrekte lamme tak!

(gelukkig maar dat ik hem van afstand kan aanzetten)

Trouwens ik kan niet testen of de link werkt omdat ze weer een firewall nodig vonden.

Ik mis iets. Ten eerste zijn de geluiden super, ... maar ik zit te wachten op een ´groove´. Ik denk dat een beetje diepe vette bas een aanvulling zou zijn.
Dat tok, pok geluid in de achtergrond zou een ping pong bal kunnen zijn die op een tafel slaat, hehehe, Natuurlijk lagere pitch maar damn lijkt er wel heel veel op. Verder toch uitstekend geproduceerd Fuse!

Eric

Ja dat klopt, een ferm BASSSSline daarin zo machtig zijn!

voor de rest niks aan te merken, want iets is zoals het idee van de componist was.

:okdan:

Sluit me bij de vorige posts aan.

Dit nummer doet me trouwens heel erg aan SpeedyJ live op pinkpop denken (CD van een paar jaar geleden).

Lekker hoor! :L

Origineel geplaatst door OnAcid
Sluit me bij de vorige posts aan.

Dit nummer doet me trouwens heel erg aan SpeedyJ live op pinkpop denken (CD van een paar jaar geleden).

Lekker hoor! :L

Daar herken ik inderdaad wel iets in: het een na laatste en laatste nummer bedoel je dan zeker van !ive.

Maakt verder niet uit natuurlijk; Jouw trippy shit is prima gelukt, fuse. VET!

Wat ik me afvroeg; Die delays die je gebruikt, stuur je die realtime aan of is dat allemaal met midi gesequenced?

hoe dan ook:okdan:

Delays komen uit SX, een presetje wat regelen en klaar. :)

Maar die Reaktor ensemble doet ook heel veel.

Back