Oude TV/Radiogesprekken Samples

www.archive.org

Gebruik de search engine daar (niet de WayBackMachine, maar de andere). Prelinger archives o.i.d. Kun je heel veel koele oude media terugvinden. Heb er o.a. een productdemo/video van RCA gevonden over de introductie van de stereo ;)

Erg koele shit. En volgens mij ook rechtenvrij, maar daar moet je me niet op vastpinnen.

J.

zitten hier rechten op om deze te gebruiken of is dat vrij

Origineel geplaatst door jostiii
www.archive.org

Gebruik de search engine daar (niet de WayBackMachine, maar de andere). Prelinger archives o.i.d. Kun je heel veel koele oude media terugvinden. Heb er o.a. een productdemo/video van RCA gevonden over de introductie van de stereo ;)

Erg koele shit. En volgens mij ook rechtenvrij, maar daar moet je me niet op vastpinnen.

J.

Alles op archive.org is creative common-license.. betekend dat je t vrij mag gebruiken zolang je er geen commerciele plannen mee hebt..

Origineel geplaatst door jostiii
www.archive.org

J.

vet bedankt dit kan ik vet goed gebruiken

Back