Welke drumsynth is dit??

Arv

Robot
Ik heb een paar foto's van een Blach Uhuru Live concert video gemaakt (van de tv jaja.. lekker amateuristisch :D ).
Het gaat me om de drumsynth waar vriend Sly Dunbar zo lekker mee overweg kan. Je kunt het nouwlijks zien maar ik hoop dat iemand het herkent want het geluid van dat ding klinkt heerlijk. Van die mooie "poeiiii" en "twaahhnngg" "pfshhhhhhhhhhhhh" drumsounds.. Volledig analoog uiteraard want het concert is opgenomen in '81

Wie o wie?

R

Attachments

• pict0001.jpg
    pict0001.jpg
    53,7 KB · Bekeken: 133
hm

hm

ik heb deze nog nooit gezien.... tis dan ook een redelijk wazige foto....
er zijn ook veelste veel van die apparaten gemaakt volgens mij :) er duiken af en toe obscure apparaatjes op

In die jaren had je niet veel meer dan Pearl en Simmons en nog een aantal obscure merkjes...

Herkennen doe ik het niet, maar Sly Dunubar was een echte Simmons man geloof ik.

...

...

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
In die jaren had je niet veel meer dan Pearl en Simmons en nog een aantal obscure merkjes...

ik denk dat dat jou nog welleens vies kan tegen vallen

Origineel geplaatst door omiel
Herkennen doe ik het niet, maar Sly Dunubar was een echte Simmons man geloof ik.

Inderdaad, maar toch kan ik in de Simmons productlijn niets vinde wat er ook maar op lijkt!

hmm.. The quest continues..

Heeft Sly niet een email adres? :D

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Ik hou het bij de Pollard Syndrum Quad, maar zeker weten doe ik het niet.

Bijna BoemTsjak Kijk die headphones out (?) rechts onderin op de geplaatste foto. En er lijken wel meer pots te zitten op de bovenste rij.. of zou dat dikke reflectie zijn van het licht :confused:

Heeft iemand hier op SF zo'n SYNDRUM btw??

Lol lijkt wel een in mootjes gehakte en opnieuw inelkaar gezette kruising tussen een ob12 en een odyssee :P

visueel dan he.. niet kinderachtig doen he :doei:

ik ben nog niet overtuigd.. Alhoewel die syndrum wel heel erg in de buurt komt!
Ik ga is proberen nog iets betere plaatjes te maken...

Thanx allen, alvast..

R

Sly Dunbar kennende zou het om Simmons moeten gaan. Maar zeker weten doe ik niet.

Origineel geplaatst door hitman
Sly Dunbar kennende zou het om Simmons moeten gaan.

Oh, ik wist niet dat jij Sly kende. :D

Dankzij mij is hij Simmons gaan gebruiken!!!!:engel:

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Ik hou het bij de Pollard Syndrum Quad, maar zeker weten doe ik het niet.
'

weet iemand toevallig een Pollard Syndrum Quad te koop staan?
stond er 1 op e-bay maar dat was binnen Amerika verzenden.. verkope rheeft niet gereageerd op div. mailtjes :(

Die Pollard op Ebay was ook veel te duur $500 volgens mij.
Ik heb er in het verleden wel is eentje gehad.
Maar nu staat die bij de jongens van Soulwax in de studio.

Back