yamaha FS1R

Status
Please reply by conversation.
Nou, voor 350 wil ik er wel weer één... ik heb m'n vorige voor geloof ik 425 verkocht.

Ik heb de mijne gekocht voor 300,- maar daar heb ik wel wat mazzel mee gehad. Ik denk dat een prijs van 350,- tot 400,- toch echt wel redelijk is voor deze synth; ik heb ze er regelmatig voor zien weggaan. Of ze moeten de afgelopen tijd een stuk populairder geworden zijn, dat zou ik niet weten eigenlijk.

Die 550,- gaat idd nergens over in ieder geval.

net een bieding op ebay misgelopen (€5 =( ) maar bedankt voor deze tip 'virtual-analog' ik ga er direct achterhaan en hopelijk ben ik nu eens de eerste :) dank / dank

Dit was ook weer niks...een gast die zijn afspraak niet na komt....zucht

ik geef het op :slotje:

Origineel geplaatst door Slipperman
350 is al wat realistischer...

Nou er heeft er hier een in goede staat voor 200 euri te koop gestaan.
Dus 350 euro lijkte me nog een beetje aan de hoge kant.

Origineel geplaatst door Anubis
Nou er heeft er hier een in goede staat voor 200 euri te koop gestaan.
Dus 350 euro lijkte me nog een beetje aan de hoge kant.

Als ik vandaag een virus B voor 300 euro te koop zet, betekent dat natuurlijk niet dat dat direct daarna de gangbare prijs is. Dat merk ik trouwens als verkoper zijnde direct aan het aantal reacties dat ik zou krijgen :)

Origineel geplaatst door mc_kwok
Als ik vandaag een virus B voor 300 euro te koop zet, betekent dat natuurlijk niet dat dat direct daarna de gangbare prijs is. Dat merk ik trouwens als verkoper zijnde direct aan het aantal reacties dat ik zou krijgen :)

Inderdaad, wat een onzin. Als iemand zijn Fs1r voor 200 wil verkopen moet hij/zij dat zelf weten. Dat soort advertentie zijn meestal ook binnen eend dag weer weg omdat ze meteen verkocht zijn. Dat geeft dan meteen aan dat het erg goedkoop is geweest.

350 euro is een erg nette prijs, ze staan vaak zat voor meer (als ze al te koop staan).

Ik heb er €400,- voor betaald inc. beschadeging aan de oortjes maar geen moment spijt van. Het is een prachtige machine. ik ben dan ook geen gear nerd en en krasje of wat intereseert mij geen :kont:
Een mooie prijs :halleluja

Status
Please reply by conversation.
Back