Origineel geplaatst door mono-poly Ik wil het idee van deze jam zeker uitwerken tot een track.
Nu ontbreekt er wat structuur maar ja dat is zowiezo lastiger als je live je dingetje aan het doen ben.
Origineel geplaatst door mono-poly Ja toch?
Moe word ik van DIT soort geblaat over geen muziek maken etc.
Dus zeik me maar lekker af in deze tread over de mix die niet goed is.
De structuur die ontbreekt de Serge die zo kut klinkt.
Kom maar Haat Haat Haat (wat liefde mag natuurlijk ook).
Weet je... ik ga die troep van jou niet eens luisteren maar heb wel een paar puntjes:
-er mist bass
-het arrangement is ronduit kut
-Dennis, je kop staat me niet aan
-Modulaire synths zijn voor mietjes
-mensen die Yousendit gebruiken zijn gewoon LAME!
Hahaha ja ik ben niet zo een poster en al helemaal geen track maker (arangeren etc).
Wel ben ik met een maatje van me nu toch vrij productief bezig om een demo te maken met tracks ipv jam stukken.
Dan zullen we maar is kijken of er iemand het uit wil brengen en dan kan het live jammen weer beginnen.
In clubs zaaltjes musea's weet ik wat.
het valt me al gelijk op dat de mix niet lekker klinkt .... om t maar eens zacht uit te drukken ...
De structuur is ver te zoeken helaas ... en oh my god .... die serge die klinkt echt heel erg kut ..
Als ik jou was zou ik al je gear de deur uit doen ...
en gewoon lekker op potten en pannen gaan rammen en een blokfluit kopen ....
ehm ....
ok ik zal eens ff echt luisteren voordat ik met mn vooroodelen aan kom zetten
het enige wat ik persoonlijk zou veranderen is iets meer power in de kick ...
en wat lekkere scheurende TB lijntjes en dan heb je een heerlijk acid trackie ....
maar goed..... tis jouw muziek niet de mijne
t klinkt iig niet verkeerd .... success ermee
Ik ben zelf vooral niet te spreken over de kick.
Die knald niet maar ja maandagmorgen om 4 uur opgenomenen
De snare roffel er in is erg zoutjes en ik mis nog een sound (die in andere versie er nu wel is).
Met een betere mix en structuur word het nog wel is wat.
best nice analoge trippende shit. klinkt superrauw (vooral qua mix enzo) maar tis een jam, dus da's logisch. sommige stukken vond ik wat minder, sommigen vond ik erg goed. sommige stukken deden me echt denken aan Process en zijn album One Drop More Or Less (acid), die gast doet ongeveer vergelijkbare dingen met zijn modular(s). maar dan wel een stuk geraffineerder en intenser. als je dit uitwerkt kan het wel goede muziek worden! je hebt er iig de gear voor ,volgens mij
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.