ben nieuw

jikbeh

Stamgast
ben niet helemaal nieuw want ben sinds gister aangemeld maar zag staan dat ik mezelf effe kon voorstellen dus bij deze halllo allemaal. en moet zeggen dat deze site erg handig is heb al meteen
een brok hardware kunnen verkopen dus hulde aan synthforum en de audiofielen hier...!!!!!

en om het verhaal nog even af te ronden: (wel zo netjes als je jezelf voorstelt) ben 24 jaar muzikale voorkeur progressive house. ben al een aantal jaartjes bezig. begon met impulstracker op een gare pc zo'n tien jaar trg en een beetje plaatjes draaien. doe ik nu helemaal niet meer al hoewel ik de technics nog wel heb om te samplen. werd uiteindelijk een verslaving aan hardware en software en alles wat met elektronische muziek te maken heeft. dus ben lkkr aan knutselen.
groet

Origineel geplaatst door jikbeh
en om het verhaal nog even af te ronden: (wel zo netjes als je jezelf voorstelt) ben 24 jaar muzikale voorkeur progressive house. ben al een aantal jaartjes bezig. begon met impulstracker op een gare pc zo'n tien jaar trg en een beetje plaatjes draaien. doe ik nu helemaal niet meer al hoewel ik de technics nog wel heb om te samplen. werd uiteindelijk een verslaving aan hardware en software en alles wat met elektronische muziek te maken heeft. dus ben lkkr aan knutselen.
groet

IT2.14 ;) ROX, heb hem nog steeds draaien op een P1 hier op mono kanaal is leuk voor beatjes...

Welkom

welkommmm :okdan:

Welkom

Welkom

hello.gif

Back