moog :)

EVO

Hapje?
hiero is een leuk moog apparaatje. ;)
ziet er verdomd cool uit... 8)

issie duur?

Re: moog :)

Origineel geplaatst door EVO
issie duur?

In vrijwel alle grote musicstores zo goed als uit voorraad leverbaar.. voor prijzen.. ff vergelijken op i-net ;)

Re: Re: moog :)

Re: Re: moog :)

Origineel geplaatst door sms303
In vrijwel alle grote musicstores zo goed als uit voorraad leverbaar.. voor prijzen.. ff vergelijken op i-net ;)

Ooooh, die!
Die kreeg ik laatst gratis bij een setje audiokabels. Heb de inhoud er uit gehaald en gebruik hem nu om mijn modderlaarzen in te zetten... 8o)

Origineel geplaatst door mono-poly
Uh signature editions?

had niet gezien dat om een gesigneerd exemplaar gaat....

de sound zal er niet minder of juist meer van worden iig

nou hebk ik uit heel erg betrouwbare bronnen vernomen dat M.Raven helemaal nooit met bemodderende laarzen rondloopt .. dus hij zal de give-away versie wel voor iets heel anders gebruiken dan wij moeten geloven :D

Tja gesigneerd :confused: moeilijk na te tjekken.. aangezien onze grote vriend onlangs is komen te overlijden..
Ik vind het maar niks als het gesigneerd is.. Heb ookweleens een 909 gezien die zou dan door R.Hawtin gesigneerd zijn.
Alsof die dan het dubbele moet opleveren.. als ik een MOOG verkoop koop ik ook een PASCOstift en schrijf met net zo'n crappy handschrift BobMoog erop.. aangezien het soms beter verkoopt...

Conclusie: Ik word niet warm of koud van gesigneerde hardware/ ook niet bij vinyl ofzo..

Back