Bloedmooie Polymoog bij Cash&Carry

Kan iemand Leo uit Oostvoorne er even op attenderen?? Hier gaat ie zeker gelukkig van worden.. :)

edit:

Prijs: zie omschrijving

Beschrijving​

Top Synth uit de 70s

Laatst gewijzigd:
Als ie niet gereviseerd is, vraag ik me af of, en wat er voor geluid er nu nog uit komt.

Altijd weer dat "zie omschrijving - noppes" gedoe he.

De Polymoog is toch 1 van de synths waar de reputatie qua betrouwbaarheid mij een beetje in de weg zit.

Heb er jaren plezier van gehad, destijds geruild tegen een Korg Poly 800, maar inderdaad zolang je hem niet verplaatst gaat het goed. Op het laatst kwam er alleen nog maar een krassend geluid uit en bleef hij onaangeroerd. Uiteindelijk verkocht aan een kleine handelaar uit Rotterdam.Als je goed kijkt over mijn linker schouder zie je hen nog net staan achter de Yamaha SY2 en Juno 6.
471332926_2163715860692571_5388508691990744502_n.jpg

Ja, was altijd ellende met de Polymoog. Een keertje een kennis geholpen met verplaatsen, toen we thuiskwamen zaten meerdere printplaatjes los in het apparaat en kon opnieuw worden gereviseerd worden met de nodige kosten erbij.

Op Reverb vragen ze er een middelgroot Afrikaans land voor, maar in Europa zie ik ze normaal voor hooguit 3.5k langskomen. Met gemiddelde prijzen moet je bij Polymoog opletten, want daar zitten ook zwaar defecte van <1k bij.

Polymoog Keyboard is iets minder waard, maar niet erg veel want Vox Humana.

Memorymoog zit daar een eind boven.

Back