Moog Liberation

Origineel geplaatst door reddread
vinyl van Devo

allemaal weggedaan, dom hè....
ik weet nog dat ik lekker in de bus bleef zitten bij brielle, school skipte en doorging naar rotterdam, als de nieuwe devo uitkwam.

zit net 'gut feeling'te spelen, is acoustisch ook geweldig.
Jammer dat Johnny Cash hem niet gedaan heeft.

Wat is de bedoeling van devo2.0?

Walgelijke kinderband die devo cover speelt?

Waarom?

Is daar een markt voor?

Een soort k3 maar dan eentje die pa mee kan zingen of zo?

Walgelijk..............

Heeft Devo hier wat mee te maken? If so................Major Sell Out

Origineel geplaatst door KAOSKAOS
Eej dat van die 2500 is toch wel een geintje

ik heb ze een paar jaar terug nog voor 300 zien gaan.

Woont die gast in een plaggenhut in niemandsland ofze??

Nou 300 is wel karig hoor...ik denk zo tusssen de 500 en 800 eu...het is en blijft een apart bakkie ondanks dat het een "omhang Rogue" is..En als ie zeer goede staat is dan wil de waarde ook wel eens stijgen...Maar 2500eu is wel een bedrag wat ie in een plaggenhut verzonnen heeft..Ik denk dat ie wil verhuizen van plaggenhut naar vill 8o)

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Heeft Devo hier wat mee te maken? If so................Major Sell Out

ja hèhè.

de laatste jaren zijn ze zelf weer de planken opgegaan, lolapalooza tour in 96 of 97 was erg leuk, ik heb ook nog iets 'live in japan' wat al een stuk minder is.
maar als je zo'n back-catalogue die nog prima meekan op de plank hebt liggen en je ziet al die kindvoorkind groepjes veel omzet genereren, dan ga je toch meedoen?! zoiets denk ik.
de muziek blijft wat mij betreft lekker klinken.

en devo was echt geweldig, maar dan toch wel tot de 3e, 4e plaat. daarna ging het hard bergafwaarts.

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
.Ik denk dat ie wil verhuizen van plaggenhut naar vill 8o)

dan krijg je nog nieuwe buren ook?! (die ene duitse link be ik kwijt trouwens, maar ik vind hem wl weer. en dan post ik m)

khad een mail gestuurd naar die gast over zn vraagprijs (was voordat ie het had vermeld) .. geen reactie gekregen.. en nu dit naar um gestuurd:

Hallo
ik heb de vraagprijs gezien....denk ook niet dat ie voor het jaar 2500 verkocht zal zijn! :D

iig heel veel succes met de verkoop!

Ipv ren je rot.... reken je rijk :D
(edit: dit stond niet in de mail vermeld.. vond het iets te sarcastisch)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door sms303
khad een mail gestuurd naar die gast over zn vraagprijs (was voordat ie het had vermeld) .. geen reactie gekregen.. en nu dit naar um gestuurd:

Hallo
ik heb de vraagprijs gezien....denk ook niet dat ie voor het jaar 2500 verkocht zal zijn! :D

iig heel veel succes met de verkoop!

Ipv ren je rot.... reken je rijk :D

hahaha

Back