Schaamteloze Zelfpromotie

C738

Meubilair
Wie ben ik?
Mijn naam is Robin - ik maak muziek onder de naam Robbie Nerve

Wat wil ik?:
Optreden op dance-georienteerde feesten / festivals binnen Nederland, noordwest Duitsland en eventueel noord Belgie.

Wat doe ik:
Acid livesets met een vleugje techno. De filosofie achter mijn setup en set is het live in elkaar mixen van nummers. Dit alles zonder een vast plan. Live ga ik sequences uit de MPC2000xl combineren met sequences uit 777 en 303. Geen vast plan, gewoon op het moment zelf spontaan dingen combineren en alles uit de apparatuur persen wat er in zit. Steekwoorden: Impulsief, creatief, improvisatie kortom BEUKEN!
Een set duurt ongeveer een uur.

Wat wil ik liever NIET:
-Optreden op gemengde festivals. Niemand is dr bij gebaat als ik als acid act tussen hardcore punk bands sta.
-Vage organisaties met een hoop woorden en weinig tot geen daden - Ik sta 100% achter wat ik doe en (toe)zeg en verwacht dat ook terug.

Verder nog iets?
Optreden doe ik voorlopig tegen reiskostenvergoeding. Mocht er een lekkere entree voor een feestje gevraagd worden, dan wil ik graag een graantje meepikken.. voor niets gaat de zon op ;).

Goed... we hebben interesse... waar kan ik je muziek vinden?
Check www.RobbieNerve.com en klik op de Audio button. Hier staan enkele sets van ongeveer een uur en wat losse (test)tracks.

Bedankt voor het lezen! Wil je meer weten, PB me of gebruik het contactformulier op mijn site

-C-

Last edited by a moderator:
volgens mij had ik je al verteld dat je ff een demootje uit moet kiezen en een cd'tje maken of linkje sturen naar de juiste set:D

beetje electro-acid kan ik wel kwijt denk ik
als je te lang wacht bereid ik zelf zo'n set voor.. en maak je geen schijn van kans meer :D

Origineel geplaatst door fjoesz
volgens mij had ik je al verteld dat je ff een demootje uit moet kiezen en een cd'tje maken of linkje sturen naar de juiste set:D

beetje electro-acid kan ik wel kwijt denk ik
als je te lang wacht bereid ik zelf zo'n set voor.. en maak je geen schijn van kans meer :D

Had ik je deze link niet gegeven dan?

-C-

Origineel geplaatst door fjoesz
.. en maak je geen schijn van kans meer :D

Hedde gij d'n C nog nooit horen bloazn! :D

Inhoudelijk heb ik niet zo'n verstand van acid, maar die plaat die je op negen minuten inmixt loopt behoorlijk weg. Geen kritiek hoor, klein beetje dan, maar dat mag wel wat strakker als het gaat om schaamteloze zelfpromotie :dj: :biertje:

Origineel geplaatst door bombario
Inhoudelijk heb ik niet zo'n verstand van acid, maar die plaat die je op negen minuten inmixt loopt behoorlijk weg. Geen kritiek hoor, klein beetje dan, maar dat mag wel wat strakker als het gaat om schaamteloze zelfpromotie :dj: :biertje:

Dr zit een hik in die opname van mijn LIVESET. Dit is MPC2000xl, TB-303, FR-777 met een energie en enthousiasme :).
Maar ik denk dat dit inderdaad niet kan als het gaat om een stukje promotie dus van de week maar eens wat nieuws opnemen.

-C-

Re: Schaamteloze Zelfpromotie

Origineel geplaatst door C738
Wat wil ik liever NIET:
-Optreden op gemengde festivals. Niemand is dr bij gebaat als ik als acid act tussen hardcore punk bands sta.

Nou, zeg dat nou niet te snel... heb een behoorlijk aantal keer met Longplayers opgetreden op dergelijke festivals
en als mensen de hele dag al punk, rock en metal aan hun hoofd hebben gehad kan een afsluitende dance-act
echt een verlichting zijn... als 't maar knalt :)

Sluit dus bij voorbaat niks uit!

'k Heb een behoorlijk negatieve ervaring achter de kiezen wat dat betreft. Nou ja :) we zien wel ik zal al blij zijn als ik ergens op mag treden... de eerste is in ieder geval binnen

-C-

Origineel geplaatst door C738
'k Heb een behoorlijk negatieve ervaring achter de kiezen wat dat betreft. Nou ja :) we zien wel ik zal al blij zijn als ik ergens op mag treden... de eerste is in ieder geval binnen

-C-

Heb ik nog een tip voor je, zorg voor een spetterend begin!

Je begint nu met een kick en dan komt alles er langzaam bij, als je iemand die jou moet booken wilt overtuigen zorg je iig voor een pakkende eerste 20 seconden, daarna kan je rustig gaan opbouwen, maar anders duurt het zo lang en klikken ze weg voor ze hebben gehoord wat er zoal kan gaan komen..

Is maar een idee natuurlijk..

Lekkere mix man! Klinkt goed voor een lekkere avond/nacht!

Zelf organiseer ik ook feesten met vrienden en zijn al aardig op weg!
Omstreken Den Haag.
Wie weet nodigen we je een keer uit, dan laat ik wel wat van me horen!

Succes in ieder geval!

Inhoudelijk heb ik niet zo'n verstand van acid, maar die plaat die je op negen minuten inmixt loopt behoorlijk weg

Mr.Smithers release the houds...

aaaaaaaaaaaaargh

schaamteloos...... ;)

Check je PB, C738

Back