Nicolas 2000
It's a household name
Hoi!
Ik heb een Kawai K1M gekocht. Ik heb hem gereset naar de fabrieksinstellingen, omdat de vorige eigenaar er eigen settings in had gezet.
Zowel bij de vorige eigenaar zijn settings als bij de fabrieksinstellingen merk ik dat veel (de meeste) van de multi patches geen klank voortbrengen (sommige schijnbaar HEEEEL stil).
Staat er iets verkeerd ingesteld of is er iets stuk waardoor veel multi patches niet werken?
De single patches lijken het allemaal perfect te doen (de string ensemble emulatie komt na verificatie dicht in de buurt van de echte
). Het lijkt me dus raar moesten er samples "stuk" zijn, want dan zouden die toevallig allemaal massaal in multi en nooit in single gebruikt worden.
Wat denken jullie, heb ik een instelling verkeerd staan of is er iets kapot aan het geheugen ofzo? Geheugen zelf niet denk ik, want alle namen zijn correct gereset naar de fabrieksinstellingen. Iets met de playback stuk (de processor mogelijk?) of simpelweg ik die iets verkeerd instel?
Nicolas
Ik heb een Kawai K1M gekocht. Ik heb hem gereset naar de fabrieksinstellingen, omdat de vorige eigenaar er eigen settings in had gezet.
Zowel bij de vorige eigenaar zijn settings als bij de fabrieksinstellingen merk ik dat veel (de meeste) van de multi patches geen klank voortbrengen (sommige schijnbaar HEEEEL stil).
Staat er iets verkeerd ingesteld of is er iets stuk waardoor veel multi patches niet werken?
De single patches lijken het allemaal perfect te doen (de string ensemble emulatie komt na verificatie dicht in de buurt van de echte
). Het lijkt me dus raar moesten er samples "stuk" zijn, want dan zouden die toevallig allemaal massaal in multi en nooit in single gebruikt worden.Wat denken jullie, heb ik een instelling verkeerd staan of is er iets kapot aan het geheugen ofzo? Geheugen zelf niet denk ik, want alle namen zijn correct gereset naar de fabrieksinstellingen. Iets met de playback stuk (de processor mogelijk?) of simpelweg ik die iets verkeerd instel?
Nicolas
)