Wie kan mijn 808 repareren in de buurt van Den Haag?

smackos

Gepokt en gemazeld
Mijn 808 heeft een opknap beurt nodig, veel potjes kraken en sommigen geluiden doen niks meer als je aan de potjes draait. Ook de main volume doet het niet goed, die kraakt ook en bij sommige standen geeft die helemeel geen geluid. Als je de individual outs aansluit doen de meeste geluiden het prima overigens, behalve de open hihat die is er mee opgehouden...ofwel hij doet alleen een closed hihat.

Ja dus is er iemand die uiteraard tegen betaling mijn 808 kan fiksen/oplappen in de buurt van Den Haag?

boemtsjak schijt een echte 808 man te zijn...ik weet dat ie er al meerdere heeft afgesteld en gefixt

Als je zaterdagmiddag niks te doen hebt, kunnen we het ook even samen doen. (naw ja, ik alleen meer zal het wel zijn).
Het is erg makkelijk bij een 808. Heb pas ook zowel de mail volume als open hihat kraakvrij gemaakt.
Kost het ook geen geld.

Re: Wie kan mijn 808 repareren in de buurt van Den Haag?

Origineel geplaatst door smackos
Mijn 808 heeft een opknap beurt nodig, veel potjes kraken en sommigen geluiden doen niks meer als je aan de potjes draait. Ook de main volume doet het niet goed, die kraakt ook en bij sommige standen geeft die helemeel geen geluid. Als je de individual outs aansluit doen de meeste geluiden het prima overigens, behalve de open hihat die is er mee opgehouden...ofwel hij doet alleen een closed hihat.

Ja dus is er iemand die uiteraard tegen betaling mijn 808 kan fiksen/oplappen in de buurt van Den Haag?

Ik wil dat eventueel wel voor je doen. Langskomen is ook geen probleem. Voor meer info, stuur me maar even een PB.

Wat een fijne behulpzame jongens hier op het forum..;)

Succes met je 808.

@Boemtjsak; hoeveel heb je er nu ongeveer in je handen gehad van die TR bakken.
Moet ondertussen al een westeuropees record zijn schat ik zo...

Origineel geplaatst door Septic
@Boemtjsak; hoeveel heb je er nu ongeveer in je handen gehad van die TR bakken.
Moet ondertussen al een westeuropees record zijn schat ik zo...

In het begin hield ik het nog wel bij, maar ik ben nu echt de tel kwijtgeraakt.

Attachments

• aso.jpg
    aso.jpg
    104,4 KB · Bekeken: 135
He Boemtsjak Wil je mij gek maken... :P met al die 808's Ik droom al een tijdje om er 1 in eigen bezit te krijgen. post die zo'n foto Argh ;) nog bedankt voor het maken van me reverb btw:halleluja

Origineel geplaatst door Boemtsjak
In het begin hield ik het nog wel bij, maar ik ben nu echt de tel kwijtgeraakt.

Dat zijn er vijf.

Van die vijf zijn er zeker 10 SF eigenaren geweest, kan niet anders. ;)

Sorrie dat ik dit op deze thread moet plaatsen,
maar Elektrovolt: Lees je mail is!!

Ik probeer je al een tijdje te bereiken!

Back