Machinedrum ??

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
pas weer weggedaan voor 700, toch weer spijt. ik doe niks met driekwart van de mogelijkheden maar hij werkt zo makkelijk en klinkt zo lekker.
voor een zeer goede en mooie (en rookvrij svp!) wil ik 750 betalen.

850 en je mag die van mij komen halen .... plastic, doos, handleiding etc. kan m voor je inpakken en je zult niet eens merken dat je ooit een 2e hands heb gekocht 8o)

750 is ook goed ... als je er iets leuks bij heb ofzo .. een effect of goed gitaar pedaal oid

pb me maar ik hoor t wel :)

we hebben ge-pb-d hoor en dat ging prima, alleen vind ik 850 teveel. ik heb de MD een paar keer gehad (sukkel dat ik ben) en als ik me goed herinner nooit voor 850 gekocht of verkocht, altijd minder. zelfs toen de MD nieuw nog zijn originele prijs had. pas weggedaan voor 700.
800 is mijn max prijs (een hobby mag wat kosten) maar dan wil ik wel een perfecte MD, rookvrij, waar echt niks op aan te merken is. met doos? tja, dat is wel mooi, hoewel de MD doos niet veel voorstelt. ik ken bananen die beter worden verpakt.

een jomox xbase is eventeel een (tijdelijk) alternatief. die wil ik ook wel.

nee, toch geen jomox. ik heb (weer) een dr660 voor zo lang.
dus... machinedrum gevraagd. rookvrij en in zeer goede staat svp. tot 800 voor een superdeluxe complete als nieuwe.

Status
Please reply by conversation.
Back