• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland vm3100 voor 325 Euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

silentsilvers

Ingeburgerd
Deze is te koop voor 325 Euro

Roland VM3100 :biertje:

Groet
Serger Goedhart
Tel.0612567501

Compact 24-bit mengpaneel met 20 kanalen/8 bussen.
• Twee stereo-multi-effecten met compressie, Reverb, Chorus, Delay, multi-algoritmes voor gitaar/zang/toetseninstrumenten, COSM-microfoonsimulatie en Speaker Modeling.
• Scene-geheugens voor het opslaan en oproepen van de mixinstellingen en de routings. Ook de effectparameters horen bij deze data.
• Helemaal MIDI-compatibel. Via een sequencer kun je Scenes oproepen, de mixerparameters en Faders instellen. Met MMC Start/Stop kan de sequencer worden gestart en gestopt.
• Grafisch 136 x 32-punten display met talrijke duidelijke iconen.
• Oplichtende knoppen maken de bediening nóg gemakkelijker.
• Optioneel DIF-AT interface voor ADAT/Tascam-communicatie

Yep de faders zijn helemaal midi te sturen, sterker nog je hele sequenser kan je naadloos aanstueren, Je kunt kiezen tussen logic mode, cubase mode en nog een populair software programma. Je kan dus play, pauze stop enz op je mengpaneel doen. Groet Serger

Verder kan je shens opslaan van je fader instellingen maar het kan ook met een bulk dump en nog heel veel meer.

De vm3100 is nog steeds beschikbaar! 325 euro!

Wie het eerst komt wie het eerst nog maals de specs!

Degene die snel is krijgt de voeding er gratis bij want let op die zat niet bij het pakket!

-Krasloos
-In een doos
-Handleiding
-Netvoeding

Dus laat het even weten wie van jullie het eerst de prijs wint !!!

Serger Goedhart

Tel.0612567501

Op het plaatje staat er pro bij. Maar die jij hebt is wel/geen pro versie?

Trouwens heeft deze ook spdif in/uit?

Bij mijn text staat vm3100 NIET vm3100 pro het plaatje was handig zodat iedereen weet wat het ondeveer is,en de twee mixertjes als twee druppels water op elkaar lijken ik heb nu een beter plaatje staat op marktplaats. Laterzzzz!

:peukie:

Nope verkocht aan Chozko

Wel heb ik een vs880 voor jeen heerlijke prijs

675 euroooo!! Oja heeft nog geen HD maar voor deze prijs!
Tel.0612567501 Serger Goedhart

Ps. Wie kan er een slotje zetten op deze thred? Ik weet nog niet he dat gaat!

<not serious>
Korg Triton te koop voor 50Euro...

Prachtig prijsje....let op alleen de handleiding voor deze prijs. De rest van de Triton moet je er zelf even bijkopen, maar die is bij de meeste grotere muziekwinkels wel te vinden. Dus prachtig dealtje toch...
</not serious>

Ehm, juist, sorry, maar dit moest gewoon even.

Beetje vreemd toch om je spullen zo voor de helft te verkopen?

Groeten,

Rutger

Wat is het probleem nou, Rutger19 op marktplaats haal je voor 20 euro al een HD, pleur deze in de vs880 en gaan met die banaan 675+20=695. Nog altijd vet goedkoop voor een complete VS880 niet? Mijn inziens lijkt dit in de verste verte niet op jou vergelijking of.... wilde je hem soms gratis komen afhalen? Dikke Kus Serger Goedhart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back