cs15 onder je bed

grainshifter

groot mannelijk lid
zit ik bij een kennis te praten over muziekinstrumenten/synths,zegt ooo,wacht ff ,ik heb er ook een,hij ligt onder mijn bed
IK kijken,dacht wauw ziet er oud uit..DUS intressant.ik dus 50 euries bieden..hij accoord..Hebben..leek wel een droom.want wat een gave bak!! en nog helemaal perfect! moet alleen nog een kenton kit op.

Zijn er meer mensen met dit soort verhalen...een Moog op de koninginnendag voor 2Euries..

zo heb ik mijn eerste synth, een korg ms10, gekocht van een kennis... die had 'm op zolder staan en wist ook niet waar dat ding vandaan kwam. er kwamen alleen maar wat rare piepjes uit, dus mocht ik 'm voor 100 gulden meenemen :)

...bij mij mijn JEN SX1000 uit een 2ehandszaak met allerlei 200 florijnen.
ook 2 maal een TB303 ex keyboardman van de groep Kiem(wie kent ze?), had er altijd 1 voor reserve ,SAMEN 1500 ouderwetse guldens.

heb ook een TR909 gehad ook nieuw in doos van een gitarist die hem in 1985 nieuw had aangeschaft om te oefenen
als de drummer er niet was....stonden alleen wat oefenpatroontjes in.
ging hem halen en hij vroeg :waar heb je nou zo'n oud ding voor nodig?....ach ....ook om te oefenen:z
mocht in doos mee voor 1200 knaken.
Later heb ik hem verkocht + 1 van mijn Tb's aan een toen beginnende Ferry Corsten!!!:confused:
Ik zie hem nog binnen komen met zijn vader.....haha

...bij mij mijn JEN SX1000 uit een 2ehandszaak met allerlei 200 florijnen.
ook 2 maal een TB303 ex keyboardman van de groep Kiem(wie kent ze?), had er altijd 1 voor reserve ,SAMEN 1500 ouderwetse guldens.

heb ook een TR909 gehad ook nieuw in doos van een gitarist die hem in 1985 nieuw had aangeschaft om te oefenen
als de drummer er niet was....stonden alleen wat oefenpatroontjes in.
ging hem halen en hij vroeg :waar heb je nou zo'n oud ding voor nodig?....ach ....ook om te oefenen
mocht in doos mee voor 1200 knaken.

Nou dat is nog best duur toch? of in ieder geval weinigs spectaculair :D...1200 gulden voor een TR909 in 1985 en 750 gulden voor een TB303...

geluk

geluk

Zo ging ik afgelopen kerst naar Nederland.....even langs de familie. Trof daar een neef van me, en die zei " he MarMania jij zit toch een beetje in de muziek enzo......heb nog een ouwe drumcomputer staan, is het wat??. Hij dat ding halen en komt terug en zegt...hij staat in een plastic zak in de gang. Ik kijken.......TR 909. Toch leuk.

Re: geluk

Re: geluk

Origineel geplaatst door MarMania
Zo ging ik afgelopen kerst naar Nederland.....even langs de familie. Trof daar een neef van me, en die zei " he MarMania jij zit toch een beetje in de muziek enzo......heb nog een ouwe drumcomputer staan, is het wat??. Hij dat ding halen en komt terug en zegt...hij staat in een plastic zak in de gang. Ik kijken.......TR 909. Toch leuk.

oh als je em toch gratis gehad hebt, wil ik er best een paar honderd euro voor neer leggen.

Re: Re: geluk

Re: Re: geluk

Origineel geplaatst door sander
oh als je em toch gratis gehad hebt, wil ik er best een paar honderd euro voor neer leggen.

Kom je hem zelf halen dan???

Re: Re: Re: geluk

Dit zou een leuke wedstrijd kunnen worden:
Post hier je adres in espana. Wie het eerst bij je is, mag hem van je overnemen. 8)

en nee, ik doe niet mee. ik heb niks aan oefen-drumdoosjes

Re: Re: Re: Re: geluk

Re: Re: Re: Re: geluk

Origineel geplaatst door gemmetje
[
en nee, ik doe niet mee. ik heb niks aan oefen-drumdoosjes [/B]

Ok, maar leg dat bovenstaande eens uit.....dan begrijp ik misschien eindelijk waar die 16 toetsenbord knoppen voor zijn op dat drumdoosje.

uitleg

uitleg

Ok, nee ik woon vlak bij Benidorm.......maar ik krijg nu allemaal pb-tjes met aanbiedingen......sorry als ik de indruk heb gewekt dat ik dat ding wil verkopen (volgens mij heb ik die indruk niet gegeven). Iets wat je krijgt verkoop ik trouwens nooit. Dat hoor je dan ook weg te geven. (wat ik niet zal doen)

Trouwens die neef van me heeft ook nog een Korg MS20 en een Juno 60 staan, in augustus kom ik weer in Nederland, dus misschien kan ik weer wat "geluk" melden.

Als mede-forum leden op vakantie in mijn buurt komen..........jullie zijn welkom!!

Groetjes,

Iemand die een ouwe synth op zolder had liggen, deed er niks mee. Was een Kawai 100F en hoefde hem nieteens te horen...die 50 piek was zo betaald.
Iemand die z'n Solina strings wegdeed (incl. originele flightcase) voor 150 euro, was 1e eigenaar (en ik dus nu de 2e :-)).
Dat zijn leuke dingen.

Ik kom hem wel halen hoor !!! Woon sinds kort in Barca. Is ook leuk om want Nederlandse muzikanten te ontmoeten.

Gr.

Boesta

Ps Het is hier al 3 weken lekker weer. Zon en terrasjes ( sorry kon het niet laten :D )

Back