Een akoustisch probeersel

INLAND EMPIRE

Ouwe rot
De gitaar waarmee de track begint is een gechopped gitaar rifje van mr. de bruyne
de tweede gitaar en de rest is gespeeld met mpc pads & toetsen. de tweede drums die erbij komen is een loopje vd drummer
het nummerke is nog niet af, het wordt ook wat saai op den duur.. er is nog maar een uurtje tijd ingekropen :D

Headphone Listener :peukie:

Klinkt wel mooi, maar inderdaad, na een minuutje begint het serieus te vervelen. Er zijn dan ook maar twee akkoorden om bijna 4 minuten te vullen.
Ik verwacht hier eigenlijk een zangpartij op. Met dan een refreintje erbij.

Origineel geplaatst door hermax
Klinkt wel mooi, maar inderdaad, na een minuutje begint het serieus te vervelen. Er zijn dan ook maar twee akkoorden om bijna 4 minuten te vullen.
Ik verwacht hier eigenlijk een zangpartij op. Met dan een refreintje erbij.

ga ik helemaal in mee.. je verwacht op een gegeven moment toch wel wat meer ehh actie en zeker ook wat meer akkoorden, paar keer flink uitslaan zou niet verkeerd zijn in deze track.. maar wel vet hoor maak t "ff" af.. klinkt echt goed!

oh overigens je stuk vanaf 3:30 weer wat minder.. teveel noten "detuned" lijkt.. vind t niet echt lekker klinken..

bedankt voor het luisteren!
four tet is wel chill overigens
ik zal eens kijken wat daar rond de derde minuut en half aan de hand is
any more headphone listeners?

Zeker wel lekker hoor...

(Waar blijft die lekker(e) schorre zangeres die langzaam en dromerig haar levensverhaal zingt?) ;)

Neu, 'k luister gewoon via de boxen.. :D

Lekker nummer (in spé) :biertje: Zeker mee doorgaan.
Zit nu op de helft (> 2:10) en de "verveling" begint een beeetje toe te slaan. Wat verder uitwerken zou (nog meer) de moeite zijn. (subbasje erbij, stemsampletjes, etc. ?)
Lekker triphop-achtig van maken!
:okdan:

in 1 woord: mooi:)

heerlijk hoe je track rustig voortkabbelt door al de drukte hier in de woonkamer:)

Heel nice maar omdat het gitaar loopje een loopje is gaat het erg irriteren
Als jem zelf inspeelt kun je nog wat kleine variaties toevoegen die het geheel wat aantrekkelijker maakt
Bijvoorbeeld iets ander ritme af en toe

Voor de rest echt heel nice :)

Maar ik mis zeker nog wel een lekker groovende baslijn

dank u :)
de originele vinyl gtr loop is in stukken geknipt en vervelgens geresequenced met midi. dus ik kan het ritme en melodie nog wel veranderen als ik wil
er zit inderdaad nog geen baslijn in. de bas maak ik in live met een elektrische guitar en chopitch! 8~ 8~ .. en de mpc natuurlijk.
dit nummertje is met Reason gemaakt

lekker trackje hoor!

leuk idee.. uitwerken idd
vooral t ritme van t gitaartje stoort op den duur
naast dat je ook een ontwikkeling in de akkoorden verwacht

wat doet die harp daar in het begin? valt er een beetje buiten imo

verders nice hoor..

idd zang dr over

Back