Wie dit leest is gek...

Bas

I make sounds
Je gaat toch niet AL die berichtjes lezen van nieuwkomers?

voor het geval je toch doorleest... ik ben Bas en woon in Eindhoven. Ik maak elektronische muziek(duh!) waarvan het tempo ligt tussen de 120 en 240 bpm en het geluid kan klinken als een wolkje aan de hemel of als een metaalfabriek.
Om jullie een beter beeld te geven: elektro (de doopste, vetste rauwste swingenste weirdste), electronix (warp/replex/music aus strom etc.), Tekno(nietdeflauwste)breakcore,industrial, speedyterrorcore (MAAR GEEN GABBER HE!!!)

Ik zal m'n spulletjes ook even voorstellen

Audio:
-Spirit Folio FX16
-DynaudioAccoustics BM5 Monitors
-Behringer patchbay

Sequencing/Computing:
-Akai MPC2000 (32MB/8xoutput)
-Powermac G3
-M-Audio, Audiophile 2496 SoundCard

Synths:
-Alpha Juno 1
-Waldorf Micro Q

Drums:
-Korg ER-1
-Roland TR 606
-Roland TR 707
-DSM200

FX:
-Ibanez EC-20
-Sherman filterbank v.1
-Zoom Studio1204
-Drawmer compressor
-Behringer Virtualiser Pro

Extra's:
-Midiman Oxygen8
-Reese Midi thru-box V8
-Billige microfoon

dawazzut!
Laters

Strijp binnen de ring?

Welkom!

Toevallig getipt door iemand van het forum? Het stikt hier van de Eindhovenaren.

Ben wel benieuwd naar je hardere shit, heb je ergens muziek online staan?

van harte welkom !

heb je ergens van die elektro electronix teknobreakcore ndustrial speedyterrorcore online staan ?

welkom!

heee....

volgens mij hebben een aantal van m'n apparaatjes zaterdag nog met die van jou gespeeld..

en ze kwamen met goede berichten en leuke deuntjes in 't geheugen thuis!

welkom bas! (...ik dacht dat je al lid was?)

Re: Re: Wie dit leest is gek...

Re: Re: Wie dit leest is gek...

Origineel geplaatst door DJ41

Wat is er mis met gabber? leg dat eens uit....

Welkom trouwens...

Gabber is commercieel, en dat kan natuurlijk niet, dus noemen we het geen gabber, maar Hardcore Tekno.

Ik moet bij Rare Records ook altijd mijn Hardcore CD'tjes uit de Teknobak vissen, het lijkt een soort rage ;)

Welkom, speedyterrorcore nooit van gehoord. Is dat een soort gabber van speedy?

He Bas,

Welkom!
Ben benieuwd naar jouw muziek, vind jouw muziek keuze erg intressant namelijk :)
Laat eens wat horen :biertje:

Michel

Welkomst Comite: BEDANKT!

Zoveel reakties had ik nog niet verwacht na zo'n korte tijd :)
Even wat vragen beantwoorden dan maar.

Ik woon ongeveer 30m buiten de ring en 't is idd saai in eindhoven dus moet je 't zelf leuk maken.

Er is (nog) geen muziek van mij in digitale vorm maar dat zal snel komen. Ik heb pas sinds kort een G3 om mee te recorden (die overigens nog kapot is) en zal het resultaat zsm laten horen. Andere oorzaak is dat m'n setup nog maar kort is zoals ie nu is. De microQ is vervanger van een TX81z en een basstation en ik vind m'n oude nummers niet echt de moeite waard om om te bouwen naar m'n huidige setup. Ik maak liever iets nieuws :)

Ik weet niet wat er mis is met gabber, dat heb ik ook niet gezegd. De muziekstijlen die ik noemde zijn voor mij inspiratiebronnen die ik ooit hoop te evenaren (dit geldt vooral voor de rephlex/warp muziek) en zijn stijlen en acts waar ik graag naar luister, gabber hoort daar gewoon niet bij, ik zal 't ook nooit zelf maken (ondanks m'n juno :) ) Ik hou sowieso niet van hokjes, maar van gwoon van goede muziek!

Laters...

Origineel geplaatst door oozi
heee....(...ik dacht dat je al lid was?)

Haha... sinds juli al (zocht toen info) maar ik was na ons speelkwartiertje zaterdag zo gemotiveerd geraakt om te posten dat ik mezelf en m'n speledingetjs eerst maar 's ff moest voorstellen alvorens actief mee te gaan doen op dit forum=)

...vandaar!

We kunnen geloof ik wel eens een DFF meeting in Eindhoven organizeren!

Bij Rare haal ik altijd de techhouse uit de club of uit de techno bak!

Welkom!

Ben Super GEK... maar toch welkom... rede dat we deze lezen... hmmmm... geen I D maar jah laat ook maar ... o jah dan hebben we in iedergaval wat te doen =0)

Ok ok ik ben gek, heb je nou je zin? ennu welkom alhier

Back