2 minuutjes acid

Resonance

Turn up the reso!
Heb vanavond weer ff wat inelkaar gesmurft ..... deze keer een poging om acid te maken :)

Jammer genoeg geen echte TR en TB =(

Gebruikt: Teebee, Mbase, Emulator x, Machinedrum (ook voor wat compressie en reverb/delay Mbase en Teebee zijn door de MD geroute)

Net wanneer die een beetje los komt is ie ook alweer afgelopen ... ben van plan er binnekort mee verder te gaan

Laatst gewijzigd:
.... :)

track kan hier en daar misschien nog wat opvulling gebruiken ... wordt nog aan gewerkt

Laatst gewijzigd:
weer een update ...

http://s58.yousendit.com/d.aspx?id=0HFLZRB3SJXZ012GBEMTVNGMFD

eigenlijk is ie nu wel klaar .... aangezien ik over de geluidskwaliteit niet echt te spreken ben .. soms hier en daar een clickje of iets dergelijks ... een soort van hummmm op de achtergrond die tijdens de wat stille momenten redelijk goed te horen is over de koptelefoon ...

mja de sound in t geheel krijg ik ook niet echt zoals ik wil ....

dus .... volgende keer beter .... als iemand nog tips heeft hoor ik die graag

Laatst gewijzigd:
Het mag van mij allemaal wel wat ranziger klinken. Mischien kun je de hele mix ietsjes te hard door je mixer jagen ofzo? Zodat de boel een smerig randje krijgt, meer 'edge'. Acid lijntje had van mij Ook iets spannender gemogen, wat freaky'er. Nu bljif je hele tijd hangen op een paar noten, er hadden van mij gerust wat uitschieters tussen gemogen.

Maar goed, dat is natuurlijk voor jou een bewuste keuze en voor mij een kwestie van smaak. :)

Verder wel tof heurr!

mja die uitschieters (ik neem aan dat je slides en accents bedoeld) das dus een probleem .... ik heb dus geen echte TB gebruikt maar een Teebee .... die accents zijn niet je van het ..... en als ie slide hoor je gelijk dat t een clone is (ik heb t eerste model zonder upgrades/updates).......
dus dat probeer ik te vermijden .... ik ga binnekort eens een software 303 clone naast de teebee gebruiken ....
kijken of dat de leegte kan opvullen zonder gelijk te verraden dat er clones zijn gebruikt ...

ik heb eerder trouwens wel eens een ranzige acid track gepost ...toen had ik meerdere keren de teebee door mn gitaar pedaal gehaald en een typische schranz achtige track gemaakt maar daar kreeg ik alleen maar commentaar op ... vooral van de acid liefhebbers die lieten weten helemaal niet van dat soort acid te houden etc. dus vandaar dat ik nu eens de subtielere kant op wou ... maar nu krijg ik dus helemaal geen feedback meer :confused:

iig bedankt voor t luisteren :)

Jammer, de links werken niet meer.
Had graag willen horen wat je in elkaar geprutst had8o)

Back