Heel oud synthje op MP

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja, en nog helemaal sectarisch goedgekeurd ook! :D

179366.jpg

The founder of Dianetics and Scientology, L. Ron Hubbard (1911-1986) described his philosophy in more than 5,000 writings, including dozens of books, and in 3,000 tape-recorded lectures. Among the essential tenets of the Scientology philosophy: man is an immortal spiritual being; his experience extends well beyond a single lifetime; and his capabilities are unlimited even if not presently realized. Scientology missions and churches have been established on six continents. Scientology is the only major religion to have been founded in the twentieth century. Hubbard also wrote much popular fiction, especially science fiction, beginning in the 1930s. Hubbard played several musical instruments and composed music in several genres. He designed a music studio based on his own theories of how sound travels.

vet een scientology synth... :okdan:

Wel lachuh om zo een ding te hebben in de woonkamer ;) Jammer dat die geen midi aansluiting heeft

Vette shit is dat. D'r heeft iemand gereageert om 'm op te laten sturen (lijkt me geen goed idee voor zo'n ding), maar als dat niet door gaat, heb ik 'm! :{

Ooooow, spannend....

Sorry voor de desillusie, maar ik ben gisterenavond langsgeweest en dat ding is gewoon zwaar kapot, als je het beestje aanzet krijg je een enorme bak herrie, alsof je een elektrische boormachine aanzet (er zitten speakers in) en als je het aan de koptelefoon of line uit aansluit is deze nog steeds aanwezig. Dus niet een lichte brom zoals ik verwachte, maar echt een geluid waardoor je zo snel mogelijk dat ding uit wil doen. Als je daar een beetje doorheen luistert hoor je nog een synthesizer zitten maar om de haverklap valt dit gedeelte gewoon uit voor een paar seconden, waardoor je alleen nog maar brom hoort. Daarnaast kraakten alle sliders enorm, en op sommige standen viel weer al het geluid uit, behalve dan dus die brom. De sliders voelden ook enorm gammel aan. Een van die sliders leek heel erg vast te zitten en die probeerde ik een beetje los te wrikken, en na wat wrikken had ik opeens de slider los in mijn handen, en op de plaats waar de slider vastzat zag ik een dikke lijmlaag. Deze was dus al een keer afgebroken en was nu opnieuw vastgeplakt. Ik wilde in eerste instantie wel 200 euro betalen, maar toen ik alles zo uitprobeerde en dit allemaal tegenkwam bood ie hem aan voor 100 euro, maar alsnog had dit ding zoveel kuren dat ik het niet gedaan heb. Wat ik trouwens wel erg cool vond, was het springveer galmpje, zover ik kon horen klonk ie erg lekker. Maar ik denk dat je toch echt wel een diehard synth reparateur moet zijn wil je dit kunnen fixen. Ik hoop ook echt dat diegene die hem nu misschien per post gaat krijgen, flink handig is. Misschien is dit een leuk bakje voor Saint Eric (ook in Dordrecht)?

Kai

Ik had wel verwacht dat ie niet optimaal zou zijn, maar dit klinkt wel heel ernstig. Aan de andere kant, 't is wel 'n zeldzame bak volgens mij. Bovendien moet ie niet zo lastig te repareren zijn lijkt me. Maar of 't dan 100 euro waard is, blijft 'n beetje de vraag...

Bedankt voor de reactie in ieder geval!

Grappig dingetje die Syntha-Sound. Ben benieuwd of die ook nog ergens naar klinkt in goede staat dan... Hij heeft tenslotte een heuse "Spectrum Shaper"!!!

:D

Laatst gewijzigd:
Ik had 'm ook bijna gekocht voor 150 euro + verzendkosten, vanmorgen alles geregeld en gezegt dat ik 'm uiterlijk volgende week donderdag zou betalen kreeg ik dit mailtje van 'm,

Jahoor, jij bent er ook weer zoeentje.
Hoop gelul maar niks kopen.
Kopen betekend betalen....en niet volgende week donderdag ofzo..

Gaat dus niet door.

Gaat naar de volgende ,beetje vreemd publiek die orgel spelers......

Maae meneer vergat er dus wel even bij te vertellen dat het beestje brak is....fijne gozer

:doei:

jezus 100 euro voor zon ding is al teveel als ik dat zo hoor.

Synthurion, wees blij, scheelt je weer een flop....wat een zak zeg

Komt wel aso over ja. Misschien dat ik 't maar niet moet doen. Voor 't zelfde geld heeft ie al geprobeerd dat ding te laten maken en heeft ie te horen gekregen dat dat dus echt niet meer kan. Zou wel zonde zijn van zo'n bak. Maar er zitten toch geen (of niet veel) oude IC's van toendertijd in? Dan is reparatie wel te doen nl.

Geloof me, met zulke mensen wil je geen zaken doen....

Origineel geplaatst door djlee
Wel lachuh om zo een ding te hebben in de woonkamer ;) Jammer dat die geen midi aansluiting heeft

Was dat nou weer voor opmerking.. 1974.. HALLO!! hehe gewoon spelen man, midi is voor mietjes..

De advertentie is verwijderd. Ik neem aan dat ie 'm dus opstuurt naar die ander. Ach ja, hoef ik ook niet meer te tobben of ik 't wel of niet zou kopen. :biertje:

hehe , hij is not amused . ik citeer van mp : "

Nou...het Baldwin geval is door een echte liefhebber opgehaald.

Dat is wel een aparte wereld , beetje errug vreemd ...die orgeldraaiers...
Misschien een les :
Kopen betekend : afspraak nakomen , kijken , betalen en meenemen !
Niet : oeverloos mailen en bellen , afspreken en...dan maar niet komen opdagen.
Of zeuren :
"kan ik meenemen en volgende maand betalen" ,...
" wil je opsturen en kan ik dan over twee weken betalen" .....
" er zit een kraakje in...wat kost dat wel niet om te repareren "...
"is er een gebruiksaanwijzing bij"....
Jahoor, voor die 100 euro kom ik hem nog brengen ook...nou goed...
En meer van dat geleuter.....
Kooppem dan maar op ebay , kosstie dik 600 euro meer....
Pftttt...blij dattie naar een echte liefhebber is die werkelijk de tranen in z'n ogen kreeg bij het zien van zo'n uniek en waardevol instrument.
Kwijlen jullie nog even door bij de foto's , stelletje geflipte toetsenbeukers..

"
hehe , dat je het ff weet :D

Je zou door zo'n bijschrift juist dat allemaal gaan doen... wat vaag..

Origineel geplaatst door bassio
hehe , hij is not amused . ik citeer van mp : "

Nou...het Baldwin geval is door een echte liefhebber opgehaald.

Dat is wel een aparte wereld , beetje errug vreemd ...die orgeldraaiers...
Misschien een les :
Kopen betekend : afspraak nakomen , kijken , betalen en meenemen !
Niet : oeverloos mailen en bellen , afspreken en...dan maar niet komen opdagen.
Of zeuren :
"kan ik meenemen en volgende maand betalen" ,...
" wil je opsturen en kan ik dan over twee weken betalen" .....
" er zit een kraakje in...wat kost dat wel niet om te repareren "...
"is er een gebruiksaanwijzing bij"....
Jahoor, voor die 100 euro kom ik hem nog brengen ook...nou goed...
En meer van dat geleuter.....
Kooppem dan maar op ebay , kosstie dik 600 euro meer....
Pftttt...blij dattie naar een echte liefhebber is die werkelijk de tranen in z'n ogen kreeg bij het zien van zo'n uniek en waardevol instrument.
Kwijlen jullie nog even door bij de foto's , stelletje geflipte toetsenbeukers..

"
hehe , dat je het ff weet :D

De vriendelijkheid zelve :D

Ik kan het standpunt van de verkoper wel begrijpen. Ik denk dat de meesten van ons bij een artikel van 1 euro nog vragen of het niet voor 50 cent verkocht kan worden. Dat is nu eenmaal het "karakter" van de koper. Zo laag mogelijk kopen. Het motto van de verkoper is natuurlijk zo hoog mogelijk verkopen. Daarvan lopen er hier ook genoeg rond hoor... ;-) no offence...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back