is mij te ver weg maar dit is volgens mij een zeldzaamheid uit 1974
http://koopjes.marktplaats.nl/muzie...nunZEvqskl3RCG0eVTyPLsiodeF7nHXfH5o6O9o=&df=1
http://koopjes.marktplaats.nl/muzie...nunZEvqskl3RCG0eVTyPLsiodeF7nHXfH5o6O9o=&df=1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

The founder of Dianetics and Scientology, L. Ron Hubbard (1911-1986) described his philosophy in more than 5,000 writings, including dozens of books, and in 3,000 tape-recorded lectures. Among the essential tenets of the Scientology philosophy: man is an immortal spiritual being; his experience extends well beyond a single lifetime; and his capabilities are unlimited even if not presently realized. Scientology missions and churches have been established on six continents. Scientology is the only major religion to have been founded in the twentieth century. Hubbard also wrote much popular fiction, especially science fiction, beginning in the 1930s. Hubbard played several musical instruments and composed music in several genres. He designed a music studio based on his own theories of how sound travels.

Origineel geplaatst door djlee
Wel lachuh om zo een ding te hebben in de woonkamerJammer dat die geen midi aansluiting heeft

Origineel geplaatst door bassio
hehe , hij is not amused . ik citeer van mp : "
Nou...het Baldwin geval is door een echte liefhebber opgehaald.
Dat is wel een aparte wereld , beetje errug vreemd ...die orgeldraaiers...
Misschien een les :
Kopen betekend : afspraak nakomen , kijken , betalen en meenemen !
Niet : oeverloos mailen en bellen , afspreken en...dan maar niet komen opdagen.
Of zeuren :
"kan ik meenemen en volgende maand betalen" ,...
" wil je opsturen en kan ik dan over twee weken betalen" .....
" er zit een kraakje in...wat kost dat wel niet om te repareren "...
"is er een gebruiksaanwijzing bij"....
Jahoor, voor die 100 euro kom ik hem nog brengen ook...nou goed...
En meer van dat geleuter.....
Kooppem dan maar op ebay , kosstie dik 600 euro meer....
Pftttt...blij dattie naar een echte liefhebber is die werkelijk de tranen in z'n ogen kreeg bij het zien van zo'n uniek en waardevol instrument.
Kwijlen jullie nog even door bij de foto's , stelletje geflipte toetsenbeukers..
"
hehe , dat je het ff weet![]()