Heel oud synthje op MP

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door P-Five
Ik kan het standpunt van de verkoper wel begrijpen. Ik denk dat de meesten van ons bij een artikel van 1 euro nog vragen of het niet voor 50 cent verkocht kan worden. Dat is nu eenmaal het "karakter" van de koper. Zo laag mogelijk kopen. Het motto van de verkoper is natuurlijk zo hoog mogelijk verkopen. Daarvan lopen er hier ook genoeg rond hoor... ;-) no offence...

Nou wat ik ervan begrijp is dat hier toch faire prijzen zijn aangeboden, maar meneer is zelf ingebreken om te vertellen dat zijn orgeltje die al 20 jaar op zolder staat van ellende uitelkaar valt. Ik weet niet hoe het met de rest zit maar tegen mij werd daarover niks gezegd. Meneer had hem zo naar me toegestuurt!!
Bovendien voor een synthje die al 20 jaar op zolder stond heeft meneer wel erg veel haast met verkopen. ;)

Tsja... openheid van zaken is natuurlijk wel essentieel in zulke gevallen. Bovendien; als ik de verkoper niet ken ga ik het artikel altijd zelf ophalen. Mocht er dan iets niet goed zijn kun je dat ontdekken en van de koop afzien.

Over openheid van zaken gesproken, tegen mij zei hij dat het kwam van de woonboot die zijn zoon had overgekocht. Dit was dan opgevist uit het laadruim, en nu mocht hij dat verkopen. Ik denk dat dit wel genoeg zegt.

Kai

Misschien lag hij in de kelder 8o)

Maar wat een eigenaardige kerel zeg, die verkoper. Gaat nog even een advertentie herplaatsen om kandidaat-kopers van repliek te dienen :confused: Dan moet je wel enigszins gefrustreerd zijn........

Ben benieuwd of hij nu bij een forumlid terecht is gekomen trouwens!

Origineel geplaatst door Hooihuis
Ben benieuwd of hij nu bij een forumlid terecht is gekomen trouwens!

Waarschijnlijk niet. Hij is nl naar een "echte liefhebber met tranen in z'n ogen" gegaan, en niet naar een "geflipte toetsenbeuker". :D

Origineel geplaatst door gemmetje
Waarschijnlijk niet. Hij is nl naar een "echte liefhebber met tranen in z'n ogen" gegaan, en niet naar een "geflipte toetsenbeuker". :D

hahaha

achja knetterzeldzaam dat wel, maar 600 euro op ebay voor een kapot presetsynthje?.. think not :)

Tuurlijk wel lagguh voor de knutselaar die em weer aan t werk krijgt..

Bij deze mijn dank aan Dordtse Peter en alle geschuffelde toetsacrobaten voor dit vermakelijke draadje!! :D

Hahaha, ik begin nu toch wel spijt te krijgen dat ik niet ook zelf even langs ben gegaan bij deze nu al legendarische Peter! En ben ook zeer benieuwd naar z'n ebay winkel!

Ik, stoned? Nu wordt het mooi, ik kwam daar binnen in een huis waar de lege bierflesjes verspreid lagen door het huis. Ook in de kamer van zijn zoontje, waar de synth stond. Deze Peter dacht toch ook constant dat het een orgeltje was wat ik aan het proberen was. Hij zei zelf dat iemand hem had getipt dat deze Baldwin in goede staat 700 euro deed op de Duitse Ebay een maand geleden. Ik geloof er niks van dat hij zelf echt weet hoe ebay werkt. Man wat een verhalen..

Kai

Hey een reactie van Peter!

Dit is zijn reactie op de vraag of het commentaar onderaan zijn niewe advertentie op mij gericht was:

Hallo Kai;

Nee , natuurlijk niet, jij was gewoon eerlijk, niets mis mee.

Ik heb me toch veel , en vooral rare reacties gehad, hou je niet voor mogelijk, zoals in de advertentie.

In elk geval is hij weg , iemand uit Delft , is er erg blij mee.

Vriendelijke groeten;
Peter.

Is iemand anders van DSF nog bij onze Peter langsgeweest?

@j0ris: ik heb zijn adres nog.

Kai

Ik heb het gevoel dat dit nog een lang draadje gaat worden...

In elk geval is hij weg , iemand uit Delft , is er erg blij mee.
Hee, dus hij is nu hier in Delft! Nou, ik was het dus niet.

En Kai, fijn, dan kan ik misschien toch nog een keer een pilsje met die fijne gozer gaan pakken 8o)

Nouja, als 'ie nog es wat op MP zet, bied ik gewoon meteen een krat bier. :biertje:

Komt die gozer uit Dordt?

GVD wat is het toch een lul zeg, ik hoop dat ik hem nog een keer tegenkom met iets, dan ga ik voor de gein erheen.
Met een paar skinhead maatjes hem een orgel over zijn hoofd heen trekken.

EDIT; ik zie dat je nog een adres hebt hehe, zullen we dit weekend om een uurtje of 4 sòchtends eens langsgaan?
"hallo wij zijn orgeldraaiers, helaas konden we niet eerder, we wiillen effe komen kijken naar die scientology (alsof het ding beter klinkt ofzo) orgel van je.

Uit de reacties van deze beste man uit Dordt blijkt maar weer dat er een hoop kansloze lui rondlopen.

Ken er hier op het forum nog wel 1 overigens, iemand die terug is van weggeweest zeg maar.....

*zucht*

jezus wat een kankerzooi hier zeg, jullie zijn echt doof he allemaal, of weten gewoon niet waar je over praat..

Origineel geplaatst door elektrovolt
wat een pipo zeg 8o)
zeker continu straal bezopen...:biertje:
mag ik voortaan een pbtje aster zoiets weer gebeurdt altyd lol
kijken freaken niet betalen ,..
by een andert

Terug naar het onderwerp

Terug naar het onderwerp

Heeft iemand een plaatje ervan, ik begin toch wel benieuwd te worden en de links zijn er niet meer.
En nu idd ff niet meer schelden. K*nker is niet tof:frons:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back