Grote Google Video / Youtube topic!

Zelf iets in elkaar gezet op de muziek van Jarre

Damn. Het blijft toch magisch, die oude stukken van Jarre..Ik vind de Melodieën niet altijd even mooi maar dat word zo zwaar gecompenseerd door de algehele sfeer en hoe goed de geluiden bij elkaar passen.

Hoe hier op 1:23 dat beestje de nieuwe melodie aankondigt. Kippenvel...

Nu ben ik helemaal vergeten naar je clipje te kijken, had het hele nummer mijn ogen dicht.

Nee ik ben NIET Wibi Soerjadi :-)

Nee ik ben NIET Wibi Soerjadi :-)

Haha ik zag al eea in wat topics voorbij komen over Wibi Soerjadi en de keytar.

Nou, laat ik nou altijd eens gedacht hebben om ook ooit eens een keer mijn keytar-fun op Youtube te zetten en die Wibi triggerde mij eerlijk gezegd wel :-) . Dat heb ik dus onlangs gedaan.

Ik ben natuurlijk GEEN Wibi Soerjadi dus heb gewoon wat lopen jammen, en uiteraard ook een beetje geprobeerd de werking van de keytar te laten zien aan Youtube-viewers die mogelijk ook aan een keytar denken (in dit geval de Roland AX-1 dus)

Dus, gewoon voor de fun (en mijn enthousiasme nog steeds over de Fantom X, maar dat merk je vanzelf in de video :-) )

Oh ja, mijn keytar is nog heel !!! :walker:

Groeten van CJ

Erg mooie animatie van de nieuwe marslander die gisteren werd gelanceerd. Hopelijk komt ie goed aan en werkt alles :) Zonder muziek, maar die kan je er zelf bij maken :eureka:

Curiosity

Trance with Ableton Live - YouTube
Amai, Future Music en Computer Music krijgen der zware concurrentie Bij !! :D:D
pfjj, maar alé, amai,
zou dienen nu aan't zwanzen zijn?? of meent die dat nu echt ,??? :stupid:stupid

Alé, z'n petje zegt eigenl'k al genoeg !! :D :D

Blijft een mooi apparaat zo'n Imac, voor de rest:Zmisschien moettie z'n volume lager zetten, of juist harder zodat we hem helemaal niet horen :D

Back