Grote Google Video / Youtube topic!

Origineel geplaatst door bassio
ASSHOLE!
daar was toch ook een nederlandstalige versie van: Lebbis en Jansen - Eikel :D

Origineel geplaatst door Catalunya
Die had ik ook gezien. Die knul moet opgenomen worden, ben ik bang. Vind dat dierenmishandeling!!!:duivels:
gaat iig nergens over, die gast heeft er schijnbaar meer 'lol' aan dan dat beest... rukker met z'n stem...

Origineel geplaatst door 6 trak
gaat iig nergens over, die gast heeft er schijnbaar meer 'lol' aan dan dat beest... rukker met z'n stem...
Inderdaad!

Gezien de positie van de staart (tussen de benen, en ietwat dik) is die kat behoorlijk bang, en zeker niet relaxed.

Mijn katten hebben met afschuw naar dit filmpje gekeken :duivels:

Gegroet, Meneer Muis.

(weird)Al Yankovic , eigenlijk een arccodionist . beetje flauw , soms grappig . de meeste "artiesten" vinden het een eer als Al een parodie maakt van ƩƩn van hun nummers . er zijn ook parodien van Al die niet uitgezonden mogen worden , wat je wel te zien krijgt heeft gewoon toestemming gekregen .
ik kan me persoonlijk niet aan zijn werk storen , soms is het wel te flauw om grappig te zijn .

hij schrijft ook eigen werk .
dees bv

Laatst gewijzigd:
Draadloze mic.. Levensgevaarlijk!

Draadloze mic.. Levensgevaarlijk!

voor de zangers/zangeressen onder ons

Tip: gebruik geen draadloze mics op een standaard die te dicht op de dansvloer staat

http://download.yousendit.com/22256DB2619B81EE

ik zag dit filmpje bij jensen en heb ff zitten googlen en vond m alleen in lage kwaliteit
maar goed, door de lage kwaliteit worden de bloederige details je bespaard (denk dat iemand ook wat tanden kwijt is)

eigenlijk komen dit soort situaties best vaak voor, maar wie zou zoiets voorzien?

ik heb al heel wat standaardjes opgezet, live en ook voor keyboard spelers.
maar dit is inderdaad vragen om moeilijk heden. Nooit het uiteinde laten
uitsteken

tis blijkbaar een man.. en een duitser oid.. en gelukkig stak het "staartje" er nog uit maar het doet me veel denken aan deep throathing op deze manier :r

Ik denk dat die wel een contract voor een b-film in hollywood krijgt :)

Of Hans Klok doet hem een aanbod voor een magicshow. "En hier de grote microfoon verdwijntruc".

Back