The Song Tapper!

Resonance

Turn up the reso!
Op deze site kun je melodietjes tappen op je spacebar en songtapper herkend de song!

dit is naast amusant ook erg handig als je eens een melodietje in je hoofd heb of een song heb gehoord waarvan je de titel niet weet ....

toen ik dit voor t eerst probeerde was de eerste melody die in me op kwam: I like it loud van marc arcadipane (vraag me niet waarom) .

Ik kreeg 6 hits waaronder I like it loud van Scooter (zelfde melodie maar gejat) dus t werkt echt!

http://www.songtapper.com/

veel tap plezier 8o)

Unbelieveble..:D:D:D

Ik heb getapt : Old Macdonald Had A Farm..

En idd, de songtapper vond hem. :okdan:

Nice! Mission Impossible theme (5/4e maatsoort) pakt-ie, het 7/8e-stukje uit "Music was my first love" daarentegen weer niet.

Hoe het werkt? Ik vermoed iets met tijdreeksen, maar aangezien zo'n beetje alle links onder "About" zo dood als een pier zijn, kan ik dat niet staven.

Unbelieveable !

ik tap the final countdown

resultaat:

Angels Robbie Williams
The Final Countdown Europe

Zo werkt dit zo te zien op echte nummers. Maar hoe reageert dit op nummers zoals die een afgeleide zijn van bijvoorbeeld material girl van Madonna. Hoe heette dat ook al weer iets met chimney.

er waren al problemen met traffic ...... misschien dat t synthforum verkeer de site nu helemaal de das om heeft gedaan
sinds ik die link heb gepost kwam ik er een paar uur later ook niet meer op .....
ben bang dat t alleen maar erger zal worden .... maar ik vermoed dat ze wel weer terug online komen of binnekort verhuizen naar een snellere server

Het zal mijn zieke, paranoide geest wel zijn, maar ik verwachtte eigenlijk ineens zo'n schreeuwende duivelskop om mij de stuipen op het lijf te jagen. :duivels:

ik probeer een paar van pearljam zo als alive en evenflow maar een heleboel maar geen pearljam .
of ik heb parkinson dat kan natuurlijk ook. of ik ben klapvee die uit de maat klapt8o)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Bartology
Het zal mijn zieke, paranoide geest wel zijn, maar ik verwachtte eigenlijk ineens zo'n schreeuwende duivelskop om mij de stuipen op het lijf te jagen. :duivels:

HAHAAA!!!:duivels: jij ook al ? ik had precies hetzelfde :D

Back