Professionele hardcore kick?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Leendert
Nou, nog niet zon goede. Ik ga binnenkort BEHRINGER B2031A Truth (Monitors) aanschaffen en ESI juli@ (Geluidskaart).

ohja, mn budget is opt moment 375 euro. Nog ffe sparen. :)

denk dat je idd eerst dat maar eens moet kopen en daarna maar ff kijken naar een mixertje

misschien kun je over een maandje mn mackie mixertje wel overkopen, is 2e hands, ziet eruit als nieuw en je krijgt er dan nog 2 maanden garantie op, voor ongeveer 199 euro doe ik m weg als ik m tenminste niet als 2e of 3e mixer ga inzetten, moet eerst ff zien hoe een andere mixer straks gaat bevallen.. als je interesse heb hoor ik t wel :)

ja, kheb even naar andere kicks geluisterd en die hebben inderdaad iets wat ik niet heb. =(
Maar nieuwe monitors en geluidskaart leek me wel een goed plan dus! :D

ohja, ik heb nu zo'n soort kick maar het his nog lang niks als bijv unexist ofzo. Ik bedoel het is lang niet zo hard. Hoe doet men dat toch?

bijlage
hhm, klinkt iets hol en mist wat hoog volgens mij

Origineel geplaatst door Eraser127
hhm, klinkt iets hol en mist wat hoog volgens mij

Ja mist het hoog wat niet mooi is en er zit miss teveel revb op.

zo dan wel?
blijft een beetje hetzelfde, deze kick heeft wel een extra laag wat vetter klinkt

mhh.. kvind hoog blijkbaar niet echt mooi want als ik er meer bij doe klinkt t voor geen reet.
Maar hij is niet dof toch? :erm:

mhh.. kvind hoog blijkbaar niet echt mooi want als ik er meer bij doe klinkt t voor geen reet.
Maar hij is niet dof toch? :erm:

Nou, springlevend vind ik m toch ook niet klinken. Het is een beetje alsof hij zich in een houten kistje heeft verstopt en van daaruit zit te brullen :D

Naja, nu heb ik het denk ik dan eindelijk 100% door.
Miss beetje dunnetjes door mn geluidskaart maar daar word aan gewerkt! :okdan:

Attachments

• eerste vette kick.mp3
    178 KB · Bekeken: 123
Ok. Op advies van D-Ranged de herziene versie van de kick uit mn vorige post.

Attachments

• kick_herzien.mp3
    307,1 KB · Bekeken: 110
Zo vond ik hem iets vetter. :)
Deze vindt ik iets minder klinken dan de vorige. Deze klinkt iets donkerder.

t lijkt alsof jou kick vet ver weg is? Kan dat kloppen?

Het probleem is dat ik em door en analoge-namaak-versterker in Trash heb heen gejaagd die gaf een cool effect aan mn kick maar tegelijkerteid beinvloed deze de klankkleur negatief. Ik heb het met een exciter proberen te compenseren. Het is wel beter geworden maar nog steeds ben ik niet tevreden.

Leendert, van je twee laatst geposte kicks vind ik de 1e ook idd beter, de andere heeft idd een donkerder klank.

Ik onderschat hardcore kicks.
Wat is er zo moeilijk aan?? (serieuze vraag)

Zal binnekort ook wat posten.
Zelf luister ik niet naar hardcore(slecht voor je oren).
Ga als ik thuis kom aan de slag zonder naar jullie kicks te luisteren, ben dan benieuwd naar het verschil.

Als ik het goed begrijp moet hij dus punchie zijn, hard en veel laag.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back