Professionele hardcore kick?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
waarom heb je die mackie nogsteeds niet weten te verkopen :confused: komt cker door missende meterbrug ofzo?

volgens mij omdat
- analoge mixers niet meer zo gewild zijn,
- personen nog maar 0 euro willen uitgeven aan apparatuur, en
- omdat afspraken zoals ik kom m dan en dan ophalen niet meer worden nagekomen.

:confused:

Origineel geplaatst door Roel
volgens mij omdat
- analoge mixers niet meer zo gewild zijn,
- personen nog maar 0 euro willen uitgeven aan apparatuur, en
- omdat afspraken zoals ik kom m dan en dan ophalen niet meer worden nagekomen.

:confused:

Komt voornamelijk door het 2e punt... Een aantal mensen waren geinteresseerd maar deden enorme onzinbiedingen, waar ik dus vrij weinig mee aan kan.. :)
Prijs ligt overigens op t moment zo rond de 1250, als je t mij vraagt wel een redelijk normale prijs voor zo'n tafel..

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
Komt voornamelijk door het 2e punt... Een aantal mensen waren geinteresseerd maar deden enorme onzinbiedingen, waar ik dus vrij weinig mee aan kan.. :)
Prijs ligt overigens op t moment zo rond de 1250, als je t mij vraagt wel een redelijk normale prijs voor zo'n tafel..

Ik ben aan veel spullen gekomen door onzinbiedingen te doen. Ik heb ook al heel vaak te maken gehad met boze verkopers. Interesseert me geen :kont:. Ik doe een bod en als ze het daar niet mee eens zijn verkopen ze het maar aan iemand anders. Zelf zou ik het nooit voor die prijs wegdoen hoor, maar goed :duivels:

Zo heb ik mijn virus-B voor 400 euri vorig jaar weten te scoren en heb ik hier een mackie 24-4 VLZ Pro staan die bij iemand van zolder komt en er geen bal verstand van had. Vroeg 600 euri. Heb 400 geboden en mocht de woning verlaten. Zo gezegd, zo gedaan....alleen toen ik bij de voordeur kwam mocht ik hem toch ineens voor 450 meenemen.

ps zowel de virus als de mackie verkeren in perfecte staat.

De prijs die jij vraagt lijkt me trouwens redelijk, maar goed....geduld is een schone zaak.

idd.. laat ik is ffetjes mn hardste best doen om iets kut te maken.. :D

Attachments

• mini synthforum mix.mp3
    601,7 KB · Bekeken: 151
Origineel geplaatst door Niel
:o: woow, heb jij dat gemaakt ?

Veel beter dan de vorige snippets die ik van je hoorde (een paar maanden geleden).
:okdan: lekkere breakbeat erin.

haha, naja is echt bagger hoor geloof me, op die breakbeat na en wat samples erin verwerkt ik heb er niet echt mn best voor gedaan.

Kleine sample, kben nu bezig om dit helemaal af te maken. :okdan:
De laatste paar noten kloppen niet, maarja je hoort m wel alstie af is, zekers n dope nummer dat t gaat worden. :)

Edit: oh ik dacht dat ik t wel gezegt had: dit heb ik al eens eerder gepost lang geleden. Ik en die amerikaan willen dit gewoon zo graag afmaken en uitbrengen.. :D

Attachments

• sample.mp3
    769,8 KB · Bekeken: 162
Origineel geplaatst door Smiley_Beat
My new hardcore kick ;)

Deze vind ik wel grappig, kan helaas op dit tijdstip niet met goede boxen luisteren maar een jaren '50 koptelefoon. :D

Origineel geplaatst door Niel
Ga slapen dan 8o)

haha, had ik daarna ok gedaan.. :D Altijd maar blowen en lamballe, en dan wil je mixen zit je met zon hitler koptelefoon.. :frons:

Origineel geplaatst door dct
Vies digitaal randje als je het mij vraagt, die tweede vind ik beter klinken.

Wat dacht je van allebij? Net ffe geluidsterd op mn monitors en vond t niet echt indrukwekkend. 8~ Maar no offence!

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Zo zou je ook eens naar je eigen kicks moeten luisteren.

ik heb jou nog niks horen zeggen over mijn kick als je hem goed zou horen als mn nummer goed afgemixt zou zijn op goede volumes enzo.. :D

Vooruit dan, bietje beveiliging anders steelt ie m nog. :duivels: 8~

Attachments

• facts_of_life_bassdrum.mp3
    50,7 KB · Bekeken: 140
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back