Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
Juist brotha!! Jij begrijpt die shizzle![]()
![]()
![]()
![]()
hehehehehehe

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Juist brotha!! Jij begrijpt die shizzle![]()
![]()
![]()
![]()

Origineel geplaatst door Leendert
Alste, maar ik denk dat het de PW knop is die ik schuin heb staan.

Origineel geplaatst door demian
wil me nergens mee bemoeien, maar ik heb wel eens gehoord dat je voor een kick een sinus nodig hebt..
in Pro53 zit geen sinus..![]()

Origineel geplaatst door Niel
De basiskick is niet punchy genoeg en de distortion vreet al het hoog weg.
Dat hoor ik tenminste ....
Kicks met een sinus zijn vet maar met een zaag kan het ook. Als je geen sinus hebt dan maak je er eentje door met de filter enveloppe te spelen als je de resonantie hoog zet ipv werken met een pitch enveloppe op de osc .... maar dat had ik al eens ergens gezegd.
Op naar kickpost nr 7148917590759 ?
Jep, maar met een square osc. kun je ook een kick maken, die klinkt dan gelijk wat overstuurder vanwege zijn golfvorm dan wanneer je een sinus gebruikt...![]()
Anyway, ik ben van mening dat je bij deze muziekstijl (hardcore) gewoon beter een goeie droge sample van een 909 bassdrum kunt gebruiken als basis en vanuit daar je kick verder bouwen...![]()

Als ik zelf een drumsynth heb, dan zal ik dat zeker doen. Maar ik wil alles zelf maken, vind ik leuker![]()
Ja, als ik een nieuwe maak merk ik pas verschil met wat er fout is. Ik heb nog niet 100% goude oordjes blijkbaar. En zeker, ik ga die kickpost halen!
Als ik zelf een drumsynth heb, dan zal ik dat zeker doen. Maar ik wil alles zelf maken, vind ik leuker![]()