Professionele hardcore kick?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
hm deze klinkt nog erger als ehm.. iig de laatste 20 die je gepost heb..

Mhh.. Ik ben echt helemaal van slag dan denk ik .. ;{

Origineel geplaatst door Leendert

Komt wel goed hoor... de fundamenten voor een goede kick heb jij.

Ga es met die EQ fukken!!! ... draai aan die knoppen... en probeer een andere filter misschien (welke gebruik je nu?, je gebruikt nog steeds Fruity toch? die band pass kun je ook gebruiken in fruity :geslaagd: als je de hoge en midden frequenties navoren wil brengen)

en vergeet niet: GEBRUIK GEEN DRUGS 8)

Tja.. ik kan wel zeggen dat t een hele vooruitgang was maar als je dan zo door blijft gaan schiet jij ook niks mee op toch?
persoonlijk heb ik er altijd een hekel aan als mensen in dat soort gevallen tegen me liegen.. al stel ik hun aardigheid wel op prijs maar daar koop ik niks voor :)

anyways.. je kent t gezegde ''Trial and error''

je komt er vanzelf wel een keer, aan doorzettings vermogen iig geen gebrek bij jou :)

Volgensmij ben ik nu een heel eind. En sorry dat ik jullie zo lastig val/heb gevallen. :okdan:

Attachments

• 909 kick.mp3
    199,7 KB · Bekeken: 114
Volgensmij ben ik nu een heel eind. En sorry dat ik jullie zo lastig val/heb gevallen. :okdan:
Die klinkt op en of andere manier idd beter dan je vorige kicks:okdan:

Ik layerde mijn kicks nooit, en wou altijd alles schooner maken dan kon ivm distortion. En dan werd het dof.
Dus nu zei Acidfever dat ik dat moest doen want dan lukte dat wel. En nu gaat het stukken beter. :)

Klinkt idd beter dan de afgelopen doffe kicks, alleen mag ie wat meer knallen.

Zow, werd wel weer eens tijd. Maar ik vraag me iets af: Mijn kick mist iets.. Ik wil de scherpe frequenties iets .. lekkerder maken. Wat kan ik daarvoor gebruiken? :)

Attachments

• kick1.mp3
    199,7 KB · Bekeken: 107
Ik heb het wiel opnieuw uitgevonden! :D
Ik stuur een droog kickje door een soundcraft compact 4 gain +10db, phono voorversterker aan, mid open, laag wat open, rec out +10, dan van de rec out naar de volgende mixer: soundcraft compact 10. Daar hetzelfde doen, ook weer riaa preamp aan, etc. Klinkt ongeveer zo:

http://users.pandora.be/division/kick2.mp3

Niet mis voor een eerste experimentje denk ik? is nog niks gestapeld of extra bewerkt: gewoon droog opgenomen...

nu nog in mono :)

volgens mij is de kick in stereo, t klinkt raar plopjes die heen en weer bewegen enzo, voor de rest lekkere kick :)

is inderdaad stereo :)
Mono knopje volgende keer induwen dan :)

Ik heb er net wat andere zaken duur gehaald, met subtiele overdrive en het ik moet zeggen dat het echt wel lekker klinkt op percussie en zo :eureka:

Maak een hardcore base solo

Maak een hardcore base solo

Zijn er hier nog mense die een goeie base solo klaar hebbe liggen, lekker ragge, spele met die base.

Ik heb er ook eentje gemaakt met wat geluidjes erbij:

Attachments

• base solo.mp3
    540,5 KB · Bekeken: 113
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back