• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Soundmaster SR-88

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

UserTronix

Ouwe rot
Ik heb onlangs een Soundmaster Memory Rhythm SR-88 gekocht, maar deze blijkt het helaas niet goed te doen. Voordat ik hem naar de verkoper terug probeer te sturen bied ik hem op het forum aan, wellicht heeft iemand interesse om hem na te kijken.

Er komt af en toe geluid uit, maar de sequencer wil niet lopen, ik heb op de Analogue heaven mailinglijst gelezen dat dit vaker voor schijnt te komen bij de SR-88, en dat het probleem verholpen kan worden door een diode bij de startknop te vervangen, deze informatie kan ik je tevens geven.

Als je hem aan de praat krijgt heb je een leuke analoge drummachine in de stijl van de Boss DR-55. Het moet overigens ook niet moeilijk zijn om de SR-88 van trigger inputs en andere modificaties te voorzien.

Zelf heb ik er inclusief verzending €35,- voor betaald, en dit zou ik er zelf ook voor willen krijgen.

Optisch is de SR-88 in perfecte staat, op verzoek kan ik een foto voor je nemen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back