Hoe cijfertjesbalk in Cubase SX (3) te krijgen?

Tom Thomas

Oude club klinkt nog steeds het best
Ben het even kwijt.

Ik zoek dat zwarte balkje waarin aangegeven staat (in sampelrate of tijd) waar je audiofiles of midinoten zich bevinden.
Wanneer je bijvoorbeeld een audiostukje of midinoot aanklikt kun je bovenin die zwarte balk je audio-sample/midi-noot met hele kleine waarden verschuiven als je op en neer gaat met je muis.

Wanneer ik op m'n rechtermuisknop druk krijg ik wel een keuze menuutje voor timecode etc. maar dit zwarte balkje staat daar niet tussen.
Wie O wie weet hoe ik dit voor mekaar box?

Gij zijt eeuwig gezegend... .:D

gr. Tom

Origineel geplaatst door soundmasters
dit is een grapje TOCH??????

Noop, en ik zal het nog grappiger maken.
Ik werk al 15 jaar met Cubase maar heb nog nooit met deze functie gewerkt.
Ik kwam er pas achter toen een vriend van me net begonnen was om Cubase te leren.
Zo zie je maar weer, een paar frisse ogen zien andere handige dingen waar jij met je routine helemaal niets van af weet.

Origineel geplaatst door MrM
Alt + F4

Dit was zeker een grapje... . Sx sluit hiermee af.

Iemand nog een reactie waar ik wel wat aan heb?:gaap:

gr. Tom

Klik rechtermuisknop en dan onderaan "Show Info"

Het knopje linksboven in je Project-vernster met het oogje dat naar boven kijkt ('Show Event Infoline').

Nee man, das alleen voor mensen die binnenstebuiten kunnen lezen...

Origineel geplaatst door MrM
Je had ook gewoon de tri-polaire AD convertor een kwartslag kunnen draaien...

Werkt net zo goed :engel:

Ja, maar alleen als de flux-compressie volgens duitse norm is gecalibreerd in verhouding met de dual-geballanceerde coupler verbinding.

Anders ben je wel heel dom bezig natuurlij!! :dubbel:

Origineel geplaatst door meesha74
Ja, maar alleen als de flux-compressie volgens duitse norm is gecalibreerd in verhouding met de dual-geballanceerde coupler verbinding.

Anders ben je wel heel dom bezig natuurlij!! :dubbel:

Volgens mij ben je in de war; die calibratie-methode slaat op de optische transformator, met kruislings terug-gekoppelde anti-feedback, gefaseerd met mono-stabiele supergeleide koeling...

Back