Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door klausito
Waarmee is de kick-drum in bijgevoegde sample gemaakt? Is dit eoa vette kick (909) met daarbovenop bas lijn? Of is dit/het geheel gesampled. Wie weet hoe ik deze sound moet (re-)produceren?

Origineel geplaatst door donbrasco
waar heb ik m dit zelf nog ergens uit horen leggen..
Origineel geplaatst door klausito
Wie?
Origineel geplaatst door Nowald
Chosen's Paradise toevallig?
Origineel geplaatst door donbrasco
waar heb ik m dit zelf nog ergens uit horen leggen.. *kraakinbovenkamer*
Origineel geplaatst door lord_fornax
Volgens mij is dat correct en tevens juist..
Vond dit wel altijd een van de betere ... Vroegah.. zucht..
Origineel geplaatst door MokuM
Ik kan me herinneren dat ie op het TVprogramma *Hakkeuh!* zn *studio* liet zien (AKAI S3000XL, Nord Lead 2, Mac en een analoge tafel, Mackie of Dynacord? dacht ik) en dat ie even een stukkie van zn aankomende release liet horen (wat volgens mij Mokum 56 was, met dus Chosen Paradise erop). Daarbij vertelde hij dat ie dat EQ-Mid gesweep met zn tafel deed... Dat was volgens mij ergens vroeg in 96 en ik gok dat je het daar van hebt (OF je bedoelt dattie t *persoonlijk* aan je heeft uitgelegd, dat kan ook nog)...

Ik heb voor die track zijn album gekocht, en toen kwam ik er achter dat er een andere (mindere) remix op stond![]()
Als er interesse is kan ik wel de betreffende tunderrmagazine onder de scanner leggen en uploaden.

Volgens mij die niet.. ik heb in totaal er zo'n 40 liggen denk ik. Zal van de week wel wat scannen. Btw die docu ben ik ook naar op zoek, dat ruffneck beats laat horen vanachter een huge mengpaneel en alleen maar loopt te vertellen dat de ruffneck stal alleen kwaliteit levert itt vele anderen![]()
...Origineel geplaatst door lord_fornax
Volgens mij is dat correct en tevens juist..
Vond dit wel altijd een van de betere ... Vroegah.. zucht..
Origineel geplaatst door MokuM
En dat ze bij Dano op visite gingen in zn studio van 1,5 bij 1,5 meter...