Kontakt 2.0

Mastermuk

Nieuwkomer
Deze software zag ik net staan en het lijkt zeer impressive! :P

Heeft er iemand meer informatie over, vooral mensen die t programma zelf hebben, eigen ervaring?

Verder zoek ik nog een adres waar ik het programma kan kopen en wat t kost.

mischien is er al een thread over, kan niks vinden .. :stupid

Thanx!

ik heb al even op : http://www.native-instruments.com/index.php?id=kontakt_us gekeken maar een verkoop adres voor nederland vindt ie niet bij het shop gedeelte

dus vraag me af of dat ding gewoon in de meeste muziekwinkels te koop is of dat t alleen maar online kan bestellen ofzo..

in ieder geval bedankt voor de info! top!

coole site dat Harmony Central :halleluja

Ik ken zelf geen winkels in Nederland die profi software hebben,

In Duitsland zitten de goede muziekwinkels. Die hebben ook wel webstores.
De beste winkel om te bezoeken vind ik zelf MusikProduktiv, maar om te bestellen is Musicstore beter. Ik zie dat je in friesland woont, dus dat ik wel een eind rijden voor je.
Bijdeze een link http://www.musicstore.de

zoek gewoon op "kontakt" en je zult het vinden.
Trouwens voor 't meeste spul kun je daar terecht. Ze zijn 1 van de goedkoopste van europa en gewoon goede snelle levering.

Kontakt kun je gewoon in Nederland kopen hoor,elke winkel heeft 'm wel....is overal net zo duur ( 380 euro)...kun je beter in Nederland kopen trouwens,tenzij je een Duitse handleiding wilt ipv een Engelse...;)

Origineel geplaatst door B3-jojo

In Duitsland zitten de goede muziekwinkels. Die hebben ook wel webstores.
De beste winkel om te bezoeken vind ik zelf MusikProduktiv, maar om te bestellen is Musicstore beter. Ik zie dat je in friesland woont, dus dat ik wel een eind rijden voor je.
Bijdeze een link http://www.musicstore.de

Die bij Music Store staat (voor 210 euro) is trouwens niet de volledige versie....

Weet je misschien ook een winkel bij mij in de buurt? (enschede)
Ik zoek al tijden iets dat dichterbij zit dan musikproduktiev. Dat is ongeveer 40 minuten rijden. Verder heb ik hier Huigens zitten en dat is het.
Ik ben een toetsenist. 't Is hier in het oosten een beetje oneerlijk verdeeld. Genoeg gitaarwinkels, maar toetsen....;{

Origineel geplaatst door B3-jojo
Weet je misschien ook een winkel bij mij in de buurt? (enschede)
Ik zoek al tijden iets dat dichterbij zit dan musikproduktiev. Dat is ongeveer 40 minuten rijden. Verder heb ik hier Huigens zitten en dat is het.
Ik ben een toetsenist. 't Is hier in het oosten een beetje oneerlijk verdeeld. Genoeg gitaarwinkels, maar toetsen....;{

Gewoon bestellen lijkt me een oplossing....

Heb mijn versie bij MIDI Amsterdam vandaan...

Kan ondertussen niet meer zonder K2, heeft bloed zweet en tranen gekost om workarounds te vinden voor de problemen waar ik tegenaan liep... maar goed... no pain, no gain... Als je er diep induikt kan het héél veel :)

BTW... Als je graag snelle support wil hebben als je ergens niet uit komt... forget it... updates/ (technische) support komen in het NI vocabulaire niet voor.

Ze zijn nu al maanden over een "super-update" bezig, maar daar zit nog niet veel schot in.

Thanx Guys! Musicstore.de is inderdaad een goede zaak, heb er laatst nog een synth besteld onder COD en dat was geen probleem, maar net wat Carnivore uitlegt en Dione adviseerd is een Engelstalige handleiding inderdaad ook beter voor mij. Daar heb ik wel iets meer voor over dan.

Kortom ben ik door alle reacties een stuk geholpen, thanx everybody!

:halleluja

Weet iemand of ik ook mijn eigen samples met Kontakt 2 in kan laden en bewerken?

Ik dacht dat het een ensoniq asr10 achtig software sample programma is maar ben beetje doubting.....

:confused:

Je kan er perfect je eigen samples in laden hoor.
Voor het bewerken moet je denk ik naar andere software op zoek. Gebruik de zoekfunctie van het forum even om hierover meer te weten te komen. Ik weet natuurlijk niet wat jij allemaal met je samples wilt doen.....

Kontakt 2 is gewoon goede software. Ik heb ook een tijdje met Halion gewerkt, maar nadat ik Kontakt had geprobeerd wilde ik niet meer terug. De effecten zijn goed en ik gebruik de compressie ook naar tevredenheid.

Suc6

Wat ik zoek iets zoals een EnsoniQ ASR-10 zodat ik gesampelde tunes kan afspelen en "octaavsgewijs" kan veranderen.

Dat ik zeg maar met mn midikeyboard verschillende octaven/toonhoogten kan spelen ? Ik heb nog niet zo veel kennis betreffend VST.

(Ik gebruik cubase sx 2.0 en vraag me eveneens af of Kontakt 2.0 daarvoor compatible is... wat ik wel aan mag nemen...)

Origineel geplaatst door Mastermuk
Wat ik zoek iets zoals een EnsoniQ ASR-10 zodat ik gesampelde tunes kan afspelen en "octaavsgewijs" kan veranderen.

Dat ik zeg maar met mn midikeyboard verschillende octaven/toonhoogten kan spelen ? Ik heb nog niet zo veel kennis betreffend VST.

(Ik gebruik cubase sx 2.0 en vraag me eveneens af of Kontakt 2.0 daarvoor compatible is... wat ik wel aan mag nemen...)

Check www.nativeinstruments.com eens en je krijgt antwoord op al je vragen. Kontakt is "gewoon" een sampler net zoals een ASR 10 dat is. Uiteraard kun je er eigen geluiden in stoppen en ermee doen wat je wilt. En ja, kompatible met Cubase.

Back