New Telex Album....wat vinden we daar van?

SultanSushi

Ingeburgerd
Ik zal dan ook maar ineens de spits afbijten zeker?

Wat een album!!

Voila.. :mexico:

Even serieus nu:

Fantastische sound, amusante covers, flashback to the good old days en dat ze der nog meer mogen maken.
Ik dromm luid op van een Telex vs Kraftwerk Album.....dat zou een mooie afsluiter zijn voor de carrières van de twee electro grootheden. (We mogen ni vergeten dat Telex zelfs Kraftwerk beïnvloed heeft)

is dat album al uit dan?

dan moet ik maar weer eens op zoek:)

How do you dance toch?

Attachments

• telex.jpg
    telex.jpg
    8,8 KB · Bekeken: 69
Idd. Dat is'em.

Naar het schijnt gaan ze ook oud materiaal weer releasen op cd (of er ook 12" releases komen, geen idee).
Mssn kunnen ze er op stubru een wedstrijd rond organiseren...:z :eureka: :dj:

Als ik die previews beluister moet ik zeggen dat geen enkel nummer me iets doet. Klinkt wat als bescheten house. Vind het dan ook raar dat die gasten van Pigna records een remix mochten doen (die sound is dan wel weer OK). Ze hadden beter alles laten remixen door die gasten :)

(We mogen ni vergeten dat Telex zelfs Kraftwerk beïnvloed heeft)

Yeah right :D. Het ouvre van Telex is imo toch niet echt te vergelijken met Kraftwerk,luchtige tijl uilenspiegel capriolen...hun hele ouvre staat op Moscow Disco, dat is een tijdsloze knaller.

Die Carl Craig remix van Moscow Disco van een paar jaar geleden was echt superdik.

Maar desalniettemin blijft Telex :halleluja :halleluja :halleluja en dat Belgie ze destijds ook naar het songfestival heeft gestuurd is ook :halleluja :halleluja :halleluja

Ja, ze hebben wel iets met dat eurosong.
Op de nieuwe cd staat een cover van "J'aime j'aime la vie" van Sandra Kim.

hmm..heb even geluisterd...ik vind dat er wel leuke tracks tussen zitten, maar wat mij betreft halen ze het toch niet bij klassiekers als moskow diskow of twist a saint tropez...die tracks zijn en blijven m'n favorieten:)

Eff snel door de nummers heen geskipt. 10 nummers. Alle 10 slecht. Gratis hoef ik deze cd nog geeneens. Wat is hun kitlist eigelijk?

Back