Rhodes Chroma op MP

Da's een Polaris. Oftwel het kleine opneukertje van Rhodes. ;)
Maar als je je rotkop hier een keer wil laten zien moet je ff laten weten. ;)

Origineel geplaatst door fuse
Da's een Polaris. Oftwel het kleine opneukertje van Rhodes. ;)
Maar als je je rotkop hier een keer wil laten zien moet je ff laten weten. ;)

ROTKOP?!?!?!!!

Je bent me nog niet vergeten :luv:

Voor de mensen met een echte Chroma ( ;) ): de CPU Plus upgrade is vanaf nu te bestellen! Deze upgrade geeft je meer geheugens, standaard MIDI (alle parameters regelbaar via CC messages), minder stroomverbruik, geen geheugenbatterijen meer nodig, enz. De upgrade gaat 265 Euro zonder MIDI expansion box kosten en 308 Euro met box. Daar komen dan nog verzendkosten bij. De verzendkosten zonder expansion box zijn 12 Euro, de prijs met box zal wel ietsje duurder zijn. Levertijd is ongeveer 1 maand na ontvangst betaling. De upgrade is te bestellen bij sandro.sfregola@virgilio.it Voor meer info, zie: http://www.rhodeschroma.com/?id=cpuplus

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Boemtsjak
Voor de mensen met een echte Chroma ( ;) ): de CPU Plus upgrade is vanaf nu te bestellen! Deze upgrade geeft je meer geheugens, standaard MIDI (alle parameters regelbaar via CC messages), minder stroomverbruik, geen geheugenbatterijen meer nodig, enz. De upgrade gaat 265 Euro zonder MIDI expansion box kosten en 308 Euro met box. Daar komen dan nog verzendkosten bij. De verzendkosten zonder expansion box zijn 12 Euro, de prijs met box zal wel ietsje duurder zijn. Levertijd is ongeveer 1 maand na ontvangst betaling. De upgrade is te bestellen bij sandro.sfregola@virgilio.it Voor meer info, zie: http://www.rhodeschroma.com/?id=cpuplus

Weet jij hoe deze upgrade bij de gebruikers valt?

Als ik een Chroma zou hebben dan zou ik grif die 310 euro op tafel leggen voor midi CC's, meer geheugen en de riedel. Daarmee maak je hem gewoon af IMHO.

Wat ik wel eng vind is dat italiaanse email adres. Maar als Boemtsjak er goede ervaring mee heeft heb ik nix gezegd.

Deze upgrade is zeker dik.
En dat het een italiaan is wil niet zeggen dat we met een oplichter te maken hebben!
Krijg meteen Chroma gearlust hier.

Dit doet mij denken...

Dit doet mij denken...

Origineel geplaatst door mono-poly
Deze upgrade is zeker dik.
En dat het een italiaan is wil niet zeggen dat we met een oplichter te maken hebben!
Krijg meteen Chroma gearlust hier.

...aan een sociologisch onderzoek van jaren geleden. Zo werden Nederlanders ondermeer gevraagd wat volgens hen "Italiaans boekhouden" betekent. De overgrote meerderheid meende dat het inderdaad frauduleus boekhouden betekent. Voor wie het niet weet; itaiaans boekhouden betekent een boekhouding bestaand uit enerzijds een jaarrekening met alle inkomsten en uitgaven gedurende een jaar en anderzijds een balans van alle bezittingen en waar deze bezittingen door worden afgedekt (activa en passiva). Een jaarrekening is een dynamisch overzicht van alles wat er gedurende een jaar gebeurt, een balans is een statisch overzicht: het geeft een snapshot van de situatie op een bepaald moment, meestal 31 december van het jaar. Deze vorm van financiële administratie gaat terug tot aan het italië van Marco Polo.

Voor meer info: Wikipedia.

Niks...

Niks...

Origineel geplaatst door mono-poly
dus?

...gewoon even een kort zijsprongetje t.i.. N.m.n.k..

Origineel geplaatst door fuse
Wat ik wel eng vind is dat italiaanse email adres. Maar als Boemtsjak er goede ervaring mee heeft heb ik nix gezegd.

De kit is ontworpen door die Italiaan en nog een Canadees en ze hebben zelf ook een Chroma staan. Van gebruikers voor gebruikers dus. Volgens mij verwar je Italianen met Nigerianen. Klinkt hetzelfde, maar het is een wereld van verschil. Als je het toch niet ziet zitten om bij die Italiaan te bestellen, dan kun je de kit ook uit Canada over laten komen.

Beste medewerkers....

Ik heb een CROMA te koop, niet echt aktief te koop, maar voor een goede prijs gaat íe weg, en dat is niet onder de 2000 euro.

Klankmatig vergelijkbaar met Matrix 12 en vooral Memorymoog.

Ik gebruik hem nooit, zoals veel van mijn spullen, omdat ik tegenwoordig met de Jupiter 8, de Memorymoog, de 2 Prophet 5's, de 2 Juno 60's, de twee Juno 106-jes en de 3 MKS80's heel snel heb wat ik zoek, ik loop er gewoon steeds voorbij...... en ben klaar met mijn liedje als ik denk hee........ laat ik de chroma eens aanzetten......

Dus kopers?............ PB.........

Oh ja.... de midi interface zit er ook nog bij, dus wat wil je nog meer....

Back