Check deze beschrijving, yeah right!!!!

hihi

hihi

powerlead-machtleiding
ook wel leuk met beperkers..:dubbel:
Maar goed het hoeft toch geen oplichter te zijn,mischien alleen iemand die geen nederlands kan schrijven..er zijn veel van die vertaalproggies,babylon..babelfish is toch van het intergalactisch lifthandboek?

:dubbel: mijn god...:stupid

:halleluja briljant... ;)

Ik denk inderdaad dat het iemand is die de Nederlandse taal misschien dan niet machtig is maar wel stinkend zijn best heeft gedaan om alles te vertalen.

Op zich moet je daar iemand een compliment voor maken vind ik.

Ik snap er alleen geen hol van.........

Origineel geplaatst door OJS
Ik denk inderdaad dat het iemand is die de Nederlandse taal misschien dan niet machtig is maar wel stinkend zijn best heeft gedaan om alles te vertalen.
dan doet hij/zij het toch in het engels, dat kunnen wij nederlanders ook gewoon lezen...
of anders iemand vragen die de nederlandse taal wel beheerst en het ff vertaald...
tenminste, als je serieus iets wil verkopen is dat een kleine moeite...

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door 6 trak
dan doet hij/zij het toch in het engels, dat kunnen wij nederlanders ook gewoon lezen...

:) :) :) :) :)
zeker?????

hmm even terug babelfishen helpt ook niet echt:

Traditional Neve with exclude separate compressors & Beperkers in very good condition for a fissure concerning lower that linker becomes, hand over meter glass. There is a stereo switch on the back & the entity is recently entirely & maintenances are established differently. Terribly on stereo mixtures or as 2 mono adaptors. The internal netvoeding & come with the power control, make ready go.

Zelf maar ff proberen te vertalen:

Classic Neve with separate compressors and limiters, in very good
condition, except for a crack in the meter glass of the left unit.
There is a stereo switch on the back, and the unit has recently been
serviced. Fantastic on stereo-mix, or as 2 mono units.
Comes with internal psu, and power lead, ready to go.

Hey, als ie geen oplichter is, is dit een koopje! Jammer dat ik niet
in Nederland woon, had hem op z'n minst een meeltje gestuurd
om te vragen of ik het ding kan komen bekijken!
Zie ook the high-end compressor thread!

Mvg.

CoolRunning

Origineel geplaatst door Backdrop

Terribly on stereo mixtures or as 2 mono adaptors.

:D

Ik zag pas geleden ook zo'n vertaalde omschrijving. Misschien een leuke wedstrijd! Wie kan de stomst vertaalde omschrijving vinden? Neem een beschrijving, gooi deze door zo'n vertaler en kijk wat eruit komt!

Back