Korg Triton Pro ruilen met Tyros 1

Mr.Fish

Ingeburgerd
Beste mensen,

Ik heb zelf een tyros thuis staan en wil die graag kwijt en een korg triton er voor in de plaats hebben met scsi-board en sample optie.

Nu heb ik contact met iemand die heeft een korg triton pro 76 toetsen met scsi board, sample optie en expensionboards 6 en 7 ( ORCHESTRAL COLLECTION) en is op zoek naar een tyros xl (zoals die van mij).

Heeft iemand enig idee wat de waardes van deze twee apparaten zijn zodat wij tot een goede deal kunnen komen?

Laatst gewijzigd:
ik kan trouwens niet echt goed beschrijvingen vinden van een korg triton pro. Zou dit mss een korg triton studio pro zijn?

De Triton heeft een beetje andere (en wat minder logische) benamingen.

De "default" is 61 toetsen. De "Pro" is 76 toetsen, niet gewogen. De Pro-X is 88 toetsen, gewogen.

Een Triton ("Classic") Pro heeft dus 76 toetsen maar dus geen van de uitbreidingen die de Studio heeft.

ok, dank je. Wat is zo'n classic pro dan waard. Het gaat hier om een 2 jaar oude versie met de beschrijving die ik al gegeven heb.

groet

Als je allebei ieders instrument wilt hebben moet je het gewoon doen.
de triton is op den duur toch waarde vaster dan de tyros en daar in tegen staat de triton overal op het podium en in professionele studio's

gewoon doen dus

Back