Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Yoozer
In de VS zijn ze al omlaaggekeild naar $999... best vreemd eigenlijk, de Fusion begon nu eindelijk goed te worden (OS is stukken verbeterd, sample-sets zijn uitgebreid etc.).
) als je kijkt naar wat-ie theoretisch kan. En dus heb ik dezelfde vraag als Fuse! Is er eigenlijk iemand die 'm weleens uitgebreid geprobeerd heeft? Of zelfs iemand die (iemand kent die...) 'm heeft? Je hoort er echt helemaal niets over; lijkt wel een doodgeboren kindje, die Fusion!Origineel geplaatst door mstsfreak
Weet iemand een winkel waar ik hem zou kunnen beluisteren?? Of ermee zou kunnen pielen...![]()
.Origineel geplaatst door synthmann
alesis heeft onder Numark vast een langere adem dan vroeger en kan dit blijkbaar als strategie hanteren, ik vind het wel slim, met eeen lage prijs iedereen die nog mocht twijfelen toch aan de Fusion brengen.
Welke prijs en hoezo MPC ONE?? Ik zie de overeenkomsten niet echt?
Ik heb het zelf over prijs/prestatie. Persoonlijk vond ik ook 10 jaar geleden al een Fusion het geld niet waard. Een MPC-One krijg je tegenwoordig gebruikt al voor 400-450 euro, met meer functionaliteiten en veel creatieve vrijheid qua sounddesign.20 jaar oud alweer.Welke prijs en hoezo MPC ONE?? Ik zie de overeenkomsten niet echt?ikt