..vaardig, en goe getimed.
mind the gap? sta je dr op?
Vind die reverb van die mind.. hmmz...hmm... ..vout(vinnik, he)..
doet me verder niet zo veel
mzzl
iets te veel noise in de snare voor mijn smaak. en de kick zou misschien ietsje meer mogen blazen?
2e gedeelte waar ie open is.. stuk vetter!
vind alleen de nootjes van de bas niet zo heel erg uitdagend en dat themaatje. ietsje te weinig variatie.. vocalding cool.. misschien opknippen en meer met de beat laten mee doen her en der?
fijne verzameling sounds
uitwerken die handel en ik MOET t resultaat horen
schiet op.. doorgaan nu..
nee, niet achterover hangen.. nu moet de arbeid in de track.. t simpeltjes groeven is afgelopen.. aan de slag!
Mischien wat meer space in het begin. Ook vind ik die stem sample een aan de harde kant. misschien een doorgaande bass ofzo soms. Er moet meer in gebeuren.
cool die overgang rond 1 minuut (tatataktatatak, stem....kraftwerk...no doubt about it, maar die zijn dan ook er goed..)! Snare mag inderdaad wat helderder zeker tot aan 1 minuut omdat de rest dan ook vrij gruizig is. Ik zou de overgang rond 1 minuut nog een keer laten terugkomen omdat die echt vaart geeft aan de track.
Spekje naar m`n bekje dit. Als dit op vinyl zou zijn.... /me dit draaien
Productietechnisch heb ik weinig aan te merken, behalve dat het voor mij net wat te houtenklaas8ig klinkt, mag iets meer swing hebben, maar dat is smaak denk ik.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.