synthlerslist

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Chinetti

Fortune favors the bold
Naar aanleiding van de verwijderde koelkast-aanbod van Bambam (mooi ding voor in de studio, en dat voor maar 50 euro) bedacht ik me dat er toch niet-synthgerelateerde zaken zijn die prima verkocht zouden moeten kunnen worden op het forum.

Ik noem 'ns wat voorbeelden:

- Pantoffels
- Kamerjassen (geen badjas)
- Huisdieren (let wel: alléén katten, honden en goudvissen en geen huisdier benodigdheden tenzij vissenkom, geen aquarium)
- koelkasten van klein formaat (geen diepvrieskisten)
- swiffers
- rookwaar (sloffen sigaretten, asbakken, aanstekers, shag, vloeitjes)
- koffiegerelateerde producten
- papierversnipperaars
- wereldbol met lampje erin (geen andere lampen, lavalamp is twijfelgeval)
- kruimeldieven
- gordijnen
- blenders (mist met mogelijkheid om ijsblokjes te vermalen)
- modelbouwpakketten van oorlogstuig (geen film- of tv serie gerelateerde =bouw=pakketten)
- airco's / straalkacheltjes / ventilatoren (mitst in 3 standen in te stellen)
- planten, cactussen
- woordenboeken
- behang (mitst met figuratieve print, geen posters, tenzij van synth-producent)
- onderzetters / onderleggers (coasters)
- schroevendraaiers, soldeerbouten, etc (geen hamers of zware machines)
- kleine (ikea) opbergers
- prullenbakken

-Neonverlichting, liefst van die roze/blauwe '80 sjit

:{

Re: synthlerslist

Origineel geplaatst door Chinetti
Ik noem 'ns wat voorbeelden:

- swiffers
- kruimeldieven
- kleine (ikea) opbergers
- prullenbakken

Als ik je avatar zo zie, kan jij dat soort dingen wel gebruiken chin! :D

- stofhoezen
- stekkerdozen
- matrassen (basstraps!)
- draaistoelen
- bankstellen (alleen voor loungeproducers)

Wel aan het geslacht die interesant voor je is. Anders kom je van een koude kermos thuis.
effecten cominaties( ik hou zelf het heilige schrift van de onrust openbaringen bij ) zeg maar de echte bijbel.

Oordopjes zodat wel je buren er last van hebben maar jezelf niet...

Of: Autocad.
(om je kamer in een kamer te ontwerpen - waar je zelf last van hebt, maar je buren niet :D )

Soldeerbout en tin en zo'n 3e hand (of hoe heten die dingen). Zijn iig in mijn crib aanwezig om kabels te maken.

TV's, beamers, -schermen, DVD/BluRay/VHSspelers, PS1/2/3 (spelen ook CD/DVD/BluRays af ;) ), wapens, bos bloemen/doos bonbons (als je vrouw/vriendin je weer attendeert op 't feit dat je meer om je gear geeft dan om haar), auto's (om naar gigs, meetings, gearverkopers te rijden), Kruidvat/Blokkertreinkaartjes (zelfde reden als vorige), [Schotse] Whisky (elke studio MOET op z'n minst een fles Johnny Walker hebben!!).

niemand wil "dagboek van een weense hoer" waar ik men acidlab op bewaar niet overkopen ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back