Motel Mozaique 13-16 April 2006 - Rotterdam

mono-poly

Cheff Noodle
Hey Mozaique komt er weer aan en er is al best een gave disco en electro line up.
Er is trouwens veel meer qua muziek etc hier ff vlug een lijst;

Professor X aka Arabian Prince (13th ) (free gig!)
Greg Wilson (Manchester, Hacienda & Legend) (14th)
Idjut Boys (UK) (14th)
Kelley Polar Quartet (NYC) Environ (15th)
Daniel Wang (NYC-BERLIN) Balihu / Environ, (15th)
I-F (CBS), (15th)
LoudE (CBS) (15th)
Tako (CBS) (15th)
NegroClash (NYC)
Battles (US - WARP)
Coldcut (UK)
DJ Kentaro (JAPAN)
DJ Oof Cinemix Show (FR)
Kieran Hebden and Steve Reid (UK/US)
Maxence Cyrin (FR)
St Paul presents Helter Skelter (NL)
Superthriller (UK)
We are Scientists (US)
disco-dance exercise with Marco Berrettini: Sorry, do the Tour! (IT/D)

En nog veel meer woei :)
Voor info check:

http://www.motelmozaique.nl/2006/

http://www.vpro.nl/weblog/index.jsp?maps=14605939

Ik ben er zowiezo heel het weekend en we starten lekker Donderdag avond met Professor X. :peukie:

hmmm coldcut vondt hun laatste cd nie soo,.mmar hun zijn wel goeroes van t eerste uurt
intressante line up
:halleluja

Erg leuk festival..een goede maat van me doet de programmering en het artwork....

Ja erg leuk, alleen jammer dat je geen reet kan zien omdat men teveel kaarten verkoopt en de leukste dingen meestal in 1 zaal pleurt.

Verleden jaar heb ik er een half uur over gedaan om te kunnen pissen in Nighttown tiijdens een van de optredens, brandweer stond op het punt de boel te sluiten.

K@Tzooi

Ik denk dat de schuld dan bij nighttown te zoeken is.
Want die moet gewoon alleen Festival bezoekers naar binnen laten tot de boel vol is.
Want natuurlijk zijn er meer mensen die bij 1 zaal naar binnen kunnen dat is overal zo.
Op Lowlands past ook niet iedereen in de aplha tent toch?
Mischien heeft/had nighttown zelfs nog wel tickets aan de deur verkocht wat me niks zou verbazen.
Maar om de organisator te blamen is wel suf hoor.

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Ja erg leuk, alleen jammer dat je geen reet kan zien omdat men teveel kaarten verkoopt en de leukste dingen meestal in 1 zaal pleurt.
K@Tzooi

Hier toch een beetje Jean?
De schuld ligt toch echt dan bij Nighttown volgens mij hoor.
Je kan niet kaartjes verkopen tot alles in Nighttown past zo werkt dat helaas niet.
Hun moeten de zaakjes denk ik beter regelen.

Origineel geplaatst door mono-poly
Mischien heeft/had nighttown zelfs nog wel tickets aan de deur verkocht wat me niks zou verbazen.
Maar om de organisator te blamen is wel suf hoor.

om 12 uur kon je in ieder geval niet meer naar binnen..zelfs niet met gastenlijstplaatsen.. maar de schuld ligt denk wel bij nighttown.. het is daar wel vaker belachelijk druk..

Back