Roland AX1 of Roland AX-7

Status
Please reply by conversation.

Ronnie

Stamgast
Hoi allemaal,

ik ben op zoek naar een remote keyboard. Denk aan de Roland Ax-1 of Ax7.
wat wil ik? Ik wil graag geluiden van mijn Yamaha Motif 6 of Roland XP-80 doorsturen naar de Remote Synth. Is het mogelijk dat ik mijn zelf gemaakte patches in de remote synth krijg? Is dat moeilijk? Post eens wat je er mee kan... kan dat niet allemaal terugvinden namelijk... Graag reacties van mensen die het gebruiken, en de prijs wat ik voor een Ax1 en Ax7 zou uitgeven... en waar ik ze kan kopen!

Laat het mij weten! Ik speel voornamlijk Pop\Rock Muziek!

Gr ronald!

Zo'n remote keyboard zendt alleen maar mididata uit. Met andere woorden, het geluid blijft uit je motif of xp komen, maar zo'n keyboard "vertelt" de synth wat ie moet spelen. Wel kan je met de ax1/7 op het ding zelf van geluid wisselen, zg. program changes versturen. Op marktplaats stonden een paar dagen geleden nog twee ax1's (de rode) en bij www.music-store.de kan je een ax-7 nieuw kopen, zie hier

als je het geld (ervoor over) hebt, zou ik voor de ax7 gaan, die is wat steviger uitgevoerd.

Roland ax-7

Roland ax-7

oke,

hij is nieuw aardig nog aan de prijs € 455! Ik zoek een 2e hands, iemand er 1 liggen waar hij niks mee doet? Wat is ongeveer de waarde 2e hands?

Status
Please reply by conversation.
Back