puls question [updatez?]

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
vraagje
enig idee of een update [,..evt check up van mn software versie ,...] van mn pulse wat oplevert ,...?
bij een microwave heb je ...d8 ik redelijke updates ,...toch ,...?
niet dat k nu nodig heb ,maar vroeg me af ofder veel verschillen zijn in ,..pulsen ,..behalve de pulse/en de+ dan
kwee nie precies wat maar sinds ik beetje op waldorf let ...hier en daar
zie ik eg veel q-lites/gewoon /micro-gewoon en model1/2en voice upgrades .....
volgens mij zijn er ook updates voor puls ,...toch [hij is geloof ik ook al zo,n 6+jaar op de markt]

Er zijn wat software updates geweest. v2.01 was de laatste volgens mij. Maar updates zoals bij de microQ en zo? Nee volgens mij niet. Als je extra stemmen wilt, moet je gewoon een Pulse er bij kopen.

Versie 2.01 is inderdaad de laatste versie van de software voor de Waldorf Pulse.
De aanpassingen voor versie 2.01 staan hieronder.
Je moet dus wel versie 2.01 hebben om meer Waldorfs aan elkaar te koppelen.

Thu Sep 4 06:35:41 1997 Stefan Stenzel

* Version 2.01
- nasty bug with poor button performance in 2.00 fixed

Tue Aug 12 09:31:39 1997

* Version 2.00
- Polyphonic support added, documentation comes extra
- Controller Dump from Panel
- Timeout for Tune Function works now
- Some Factory sounds changed
- Bugfixes:
- Program Change
- strange Notes when receiving CC on other channel (Pulse+ only)
- Missing Notes
- Panic <Mode-down> sends correct messages via MIDI

ok,..thnx en ;...how too get a software update,
op de/een waldorf site ?
niet eg iets speciaals ofsoo,..dus

Idd.
Het updaten moet echt met een EPROM vervangen of opnieuw programmeren natuurlijk. Pas geleden nog mijn eigen Pulse geupdate.
De XT en de Q zijn idd. gewoon via midifiles te updaten, maar de Pulse echt niet.

Ja, dat kwam ik net ook al tegen toen ik op zoek was naar die Waldorf-link. Volgens mij heb ik gewoon geprobeerd mijn Pulse via midi te updaten toen ik 'm gekocht had. Ik vraag me af wat-ie dan in feite gedaan heeft... :confused: (of misschien herinner ik het me verkeerd, stond het laatste OS er al op en heb ik alleen en reset gedaan en een retune - of zoiets)

Back