Ensoniq Mirage

hitman

Ouwe rot
Hallo,
Ik kan een MIrage kopen voor 30 euri's. Er is een disk bij (B2) met piano, elektrische piano en hammond sound. Zijn er hier mensen (collega's) aanwezig die me hierbij kunnen helpen?:confused:

30 euri's is niks. Kopen dus !

Ding is vet, analoge filters en enveloppes. Wel weinig geheugen maar als synth is ie al vet te gebruiken. Heb er zelf twee staan, 1 defect. Ben ermee opgegroeid zowat.

Als je vragen hebt, vraag maar raak. Ik ken het apparaat van binnen en buiten.

De laagste c klinkt pas nadat ik de toets heb losgelaten. Ik wil weten tot hoever ik dat hele apparaat uit elkaar kan halen zodat ik een kilo of 5 aan stof kan verwijderen.

Groet:confused:

Mirage

Mirage

Wie kan me helpen met mijn Mirage. Ik heb er 1 disk bij met 3 verschillende piano's en voor de rest nix. Is leuk maar ik wil er iets meer mee doen en anders voor de liefhebber.

:(

Errrm... je kan toch samplen met dat ding?
Anders eens uitzoeken of het ding SDS (sample dump over MIDI) ondersteunt...

Re: Mirage

Re: Mirage

Origineel geplaatst door hitman
Wie kan me helpen met mijn Mirage. Ik heb er 1 disk bij met 3 verschillende piano's en voor de rest nix. Is leuk maar ik wil er iets meer mee doen en anders voor de liefhebber.

:(
Op deze pagina staan wat ftp sites waar je wat files zou kunnen downloaden. Je moet proberen of ze nog werken.
Je kunt ook op Yahoo groups terecht voor meer info over de Ensoniq Mirage.
Suc6

Origineel geplaatst door bliepertronic
shit!
ik had ooit bijna mij prophet 5 ingeruild voor zo,n ding toen die net uit was.....:o:

Uhm... en daar heb je nu spijt van...? :biertje:

Back