Drumstation met FM synthese

Vizion

Rock Solid
Wegens emigratie te koop aangeboden:

NOVATION DRUMSTATION v2 - in nieuwstaat!!!

De beste emulatie van dé drumcomputers van de jaren '80: ROLAND TR-808 en TR-909.
Dus geen samples maar echte FM-synthese, met een geluid dat niet te onderscheiden is van de echte TR-808 en TR-909!!!

De geluiden zijn volledig bewerkbaar middels analoge sound modelling (knobs) en digitale settings (LCD-menu).

De module heeft 6 analoge lijn-uitgangen, dus voor ieder instrument 1. Daarnaast beschikt hij over een stereo mixed-down uitgang. Verder: MIDI IN/OUT.

Inclusief:

- Originele handleiding
- Adapter

GEBRUIKT IN EEN 19" kast BINNEN EEN ROOKVRIJE RUIMTE !!!

*click* 8o)

Origineel geplaatst door shortwave
Wow... dat is wel uniek... dat moet eigenlijk op de nieuwspagina! :D

De prijs liegt er trouwens ook niet om... 250 euro :r

rare gast die Julien met z'n fm geneuzel. maar hoevel is zo'n drumstation eigelijk waard :confused:

Origineel geplaatst door gerrie79
rare gast die Julien met z'n fm geneuzel. maar hoevel is zo'n drumstation eigelijk waard :confused:
250 max

wegens emigratie ? zal wel weer terug gaan naar zn geboorte land ...

Mongolie ofzo

niet alleen fm ook nog analoge sound modellingen hier houdt het niet op hoor, ook nog samples en analoog (lees in het drumkit rijtje

lijkt mij wel duidelijk deze superbak verdwaald in de ghetto,s van marktplaats verdient duidelijk beter

sla je slag 250 is een koopje :okdan:

Origineel geplaatst door anoniempje

lijkt mij wel duidelijk deze superbak verdwaald in de ghetto,s van marktplaats verdient duidelijk beter

??? Leg uit....:confused:

Origineel geplaatst door etaoin
Dat "FM" is er al uit trouwens. Misschien leest ie ook dit forum :D

inderdaad ja :biertje:

Origineel geplaatst door gerrie79
inderdaad ja :biertje:

Wie zou het zijn?

Random quote :D

niet alleen fm ook nog analoge sound modellingen hier houdt het niet op hoor, ook nog samples en analoog (lees in het drumkit rijtje

sla je slag 250 is een koopje

Back