Nord Lead 1 aub

Status
Please reply by conversation.

Brice

Stamgast
Hallo,

hier denk ik wel respons op te krijgen, je ziet ze regelmatig passeren...
Ik zoek dus een nord lead rack 1, prijs: 400 euro

anyone?:L

dude

het is dat ik erg gehecht ben aan mijn rack I, maar anders had ik 'm met flinke winst aan je verkocht ;)

300-325 voor een Nord Rack I + ramkaart lijkt me wel voldoende

Origineel geplaatst door Ro9
Voor 400 euro mag je mijn nord rack1 met voice expansion overnemen hoor.

Snap niet helemaal of je nu een rack of lead wilt.

Ik hoor het wel.

Ok, deal.

IS ie in goede staat?

(het is wel degelijk een RACK die ik zoek)

PS: Is 400 echt te veel voor een nR1???

Ok, maak er dan een bod van 350 euro van.

Nog steeds goed?

zie je wel...

volgende keer geen 'bied'-prijs bij je vraag zetten...scheelt weer...50 euro dus

oeps...ja sorry

ik heb een NR1 gekocht met expansie en ram-kaart voor 275 euro... 2 jaar terug...

dat gun ik natuurlijk iedereen wel...

en jou je NR2 natuurlijk, maar een andere tip:
de Nord lead I vind ik nou nog net iets hotter klinken dan de 2
vooral als je ranzige herrie maakt is ie lekker

Ook ik ben 100% verliefd op de nord sound, zeker gezien my psychedelic artist context...

Maareu...op vlak van geluid...Is de 2 beter (cleaner) dan de 1?

grtz,
Brice

beter of cleaner kun je eigenlijk niet vergelijken. Of alleen persoonlijk, dus op je eigen ervaring gebaseerd. Iedereen heeft een andere verwachting en/of een ander doel. Beter vind ik helemaal een 'glad ijs' term...

daar lijkt t een beetje op, maar ik moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ik geen NL2 in huis heb gehad. Mijn oordeel is gebaseerd op enkele malen horen en nogal wat reviews en ervaring van eigenaars/gebruikers. Ook lijkt de NL2 me wel een te gek ding, waar je rauwe leads mee kunt maken. Maar goed 1 goeie Nord Lead die ik nog lang niet heb uitgekauwd lijkt me wel voldoende...

Uiteindelijk denk ik dat je uit beide Nords wel psycho-actieve :duivels: geluiden kunt halen. Probeer een goed oordeel te vellen en beide machines eens uit te proberen. En het aan meer mensen te vragen (bijvoorbeeld op synthforum, hier zitten nogal wat clavia-adepts)

Status
Please reply by conversation.
Back