Yoonchi Synth Dork Lid sinds 6 juni 2003 Berichten 1.383 Locatie Curacao, Paradise on Earth 21 Maart 2006 #1 Eenzame Obie zonder bod. Toch wel vreemd en nog maar 23 uur te gaan. Misschien te hoog openingsbod?
D dvdyck1 Stamgast Lid sinds 7 april 2002 Berichten 480 21 Maart 2006 #2 Re: [Ebay] Nog geen bod op deze Obie Xpander Origineel geplaatst door Yoonchi Eenzame Obie zonder bod. Toch wel vreemd en nog maar 23 uur te gaan. Misschien te hoog openingsbod? Zie meer... Volgens mij is de prijs oké. (Ik zoek er één binnen de benelux)
Re: [Ebay] Nog geen bod op deze Obie Xpander Origineel geplaatst door Yoonchi Eenzame Obie zonder bod. Toch wel vreemd en nog maar 23 uur te gaan. Misschien te hoog openingsbod? Zie meer... Volgens mij is de prijs oké. (Ik zoek er één binnen de benelux)
S stekke Stamgast Lid sinds 30 mei 2003 Berichten 335 Locatie A whore called Belgium 21 Maart 2006 #3 Re: [Ebay] Nog geen bod op deze Obie Xpander Daar es nu verandering in gekomen ... Origineel geplaatst door Yoonchi Eenzame Obie zonder bod. Toch wel vreemd en nog maar 23 uur te gaan. Misschien te hoog openingsbod? Zie meer...
Re: [Ebay] Nog geen bod op deze Obie Xpander Daar es nu verandering in gekomen ... Origineel geplaatst door Yoonchi Eenzame Obie zonder bod. Toch wel vreemd en nog maar 23 uur te gaan. Misschien te hoog openingsbod? Zie meer...