Radiohead 9/10 mei HMH

PlE

Stamgast
Heineken Music Hall Amsterdam 9th May 25th March (10am local time)
Heineken Music Hall Amsterdam 10th May 25th March (10am local time)

Dit word natuurlijk gewoon helemaal geweldig!! ik ga kijken of ik er bij kan zijn..

:halleluja

Heb je een achterdeur gevonden? Ik krijg
Tickets voor het gevraagde evenement zullen te koop zijn vanaf 25/03/06 om 10.00 uur

aha, dit lijkt me ook wel wat...

Waarom komen ze nou niet in juni! Maar goed, volgend jaar vast weer een tour als het nieuwe album uit is (volgens de Radiohead-site zal er deze tour 'wat nieuw materiaal' te horen zijn => nog niets definitiefs dus, maar een beetje testcasen) gaan ze vast weer flink touren: da's mijn kans! (wishful thinking)

Waren ze voor jullie ook zo 8erlijk duur? 95E pst vind ik zelfs voor Radiohead erreg duur....

als Radiohead voor jou standaard pop is ben ik benieuwd wat je van Kylie Minoque vindt?

Origineel geplaatst door marten
Waren ze voor jullie ook zo 8erlijk duur? 95E pst vind ik zelfs voor Radiohead erreg duur....

HOEVEEL?

de tering he. Dacht toch niet dat ik dat ging betalen....

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
ik zou graag eens een duet horen van kylie en chris martin ..

sinds wanneer zit chris martin in Radiohead? Of begrijp ik het nu verkeerd? :confused: :)

Origineel geplaatst door King of Snake
sinds wanneer zit chris martin in Radiohead? Of begrijp ik het nu verkeerd? :confused: :)

Naton verwisselt radioplay met coldhead, erm radiohead met coldplay.

Slechte zaak naton!

Zou ze graag eens live willen zien, maar als de kaartkosten in de categorie Rolling-stones en U-2 liggen dan is me dat toch net iets te duur.

Origineel geplaatst door marten

??? Kaartjes waren gewoon 42,50 per stuk hoor...denk dat je opgelicht bent. Ik heb er geluk 5 weten te bemachtigen voor 10:30 gister. Want toen was het al uitverkocht...

Inderdaad, kaarten voor EUR42,50 plus reserveringskosten.... Twee kaarten kosten dan EUR95. Ik was net te laat om kaarten te bestellen. Als iemand nog twee kaarten overheeft dan hoor ik dat graag!

Back