[Meta0 01] Tapage & Meander - Hydromedusa e.p.

Ophidian

Ouwe rot
Hallo mensen, ik ben een nieuw labeltje begonnen, dus ik kom even spammen :D
Het is een zogenaamd IDM labeltje, maar dan wel een van de iets pittigere kant.

Eerste release is van mij samen met een maatje van me. Check het uit, ik ben er trots op :)

Realaudio previews + verhaaltje

Meta4 site

Mwa, RealAudio voorbeelden zijn ook niet zo populair omdat de player zo'n gedoe is*.

Elliot Pan en Kumo Gassen spreken me het meest aan, maar ze zouden me persoonlijk nog wat meer aanspreken als de percussie wat naar de achtergrond ging, zeker als contrast met de rest van de tracks die ook allemaal vrij zwaar ritmisch zijn.

*Real Alternative lost dat wel op, maar da's ook weer zo'n gedoe

RealAlternative is een prima vervanging van het echte Real gedoe! :)

Verder, thx voor de opmerking, tja, percussie is een beetje ons ding. Is lang niet altijd, we hebben ook veel meer sfeer en melodie gerichte nummers maar daar was dit de release niet voor.

:biertje:

Moment.. ik reageer straks even... het is nu 7 uur in de morgen dat vind ik een beetjte vroeg om hier de speakers aan te zetten.:D

Na het werk gaan we luisteren:)

Goeie shit ouwe,
Allemaal vet..... nou nog een orkest erbij...

Probeer nu nog eens een keer een plaatje te maken met de meastro uit utrecht
en je zit gebijteld..

Vet outro ook.. (mag ook gezegd worden)

Groeten ...

EJ

Ik ken hem al langer van Sector 1 en was toen zeer verrast en enthousiast dat je een IDM label was gestart. Ik volg de enzyme ontwikkelingen qua platen etc. altijd op Sector1 en en die muziek vind ik vet, maar IDM ook! In de nummers op Hydromedusa is te horen dat de rustigere ambient stijl van IDM goed is verweven met de drukkere Aphex Twin stijl-percussies met een beetje hardcore invloed.

Kumo Gassen is mijn lievelingsnummer van Hydromedusa. Erg goede kwaliteit. De melodietjes suizen door je hoofd en je kan er lekker bij wegdromen. De ritmes zijn ook geweldig!

Ik heb de plaat eergister besteld bij sector1 en ben er nu nog op aan het wachten. :)
(Ik heb niet eens een medium om die plaat mee af te spelen hehehe, maar dat maakt niet uit, komt wel. Het is ook de eerste plaat die ik ooit heb besteld. Maar altijd leuk om te hebben!)

Ik hoop dat er nog vele platen zullen volgen voor meta0

IDM yeah!!

Peace spreek je,

Ruben (Neburben)

Ze zijn inmiddels bij de 7e release op dit label, die is van Moleculez; lekker plaatje!:)

Jo Ophidian ik vint het een briljand label
Zeer vernieuwende shit ga zo door !!!!! ;)

Ik vind Tapage ook briljant alleen die foto op
Discogs al ik vind jullie een vernieuwent duo
en META0 Must go on !!!!

Mis is het wat als The Oudside Agency (Genosha Recordings)
ook een knaller op dit label mag uitbrengen is aangezien hun
produktiers wel passent zijn
ik merk het wel ga zoo door in iedergeval !!!! 8o)

Wow, kwou dat ik dit de hele dag kon maken. Ophidian wel anders als vroeger, maar wel weer orgineel! :D Oh wacht, dit was niet jou plaat maar wel van je label? :D

Sorry, maar ik vond het echt bagger deze release. Omdat het op geen enkel ander label kon binnen Cairdiac en erg vreemd klinkt, is het ineens speciaal ??? De releases kunnen echt goed zijn daar, zo ook de topicstarter. K7 - 7 is het beste recentste voorbeeld. Maar Meta0...

Origineel geplaatst door Leendert
je hebt het wel ffe tegen ophidian he.. :D

Oh ja, ik moet respect tonen voor de audio-engineer. Hou op, hij moest eens weten hoe die K7-7 klinkt in mijn oren. Echt een van de beste releases. Je wou toch een 'mainstream'-melodie maken Leendert, luister eens naar die melodie.

Back