wat moet je met irritante illegale samplecd aanbiedingen

SpaceAgent202

Sinds 2001
tegenwoordig halen ze zelfs je emailadres uit de interface.
*zucht*

Hallo,

Ik las je advertentie op Interface en wil graag weten of je interesse hebt in mijn sample cd's. Ik heb zeer veel titels van verschillende genres en ze kosten 5 euro per stuk. Als je deze uitgebreide lijst wilt ontvangen, reageer dan even op dit berichtje en dan stuur ik deze snel naar je toe. Mocht het zijn dat je zelf geen muziek maakt met een workstation of computer, maar wel mensen kent die dat doen dan stel ik het erg op prijs als je de lijst voor mij wilt doorsturen.

Groeten,
Richard
:erm: :erm: :erm: :r :r :r
(wilde ik even kwijt)

Gewoon negeren.
Is gewoon spam wat je toch niet kan stoppen.

ik heb die mail ook eens gehad hij zoekt zo alle marktplaatsen af voor potientele klanten

Zo is er ook die jongen met hele bakken dure software op een dvd voor 50 euro.
Elke keer meld ik 'm weer als ik hem op Marktplaats zie en elke keer wordt ie prompt verwijderd.
En elke keer komt ie ook meteen weer terug.

:duivels: gewoon kopen, dan houdt ie op bij jou?

:D Wilde je net al een pbtje sturen...

Origineel geplaatst door richard2000
Shit zeg, heet die klootzak nog Richard ook:( ...

Lol, nee DIE Richard IS een klootzak:dubbel:

Ik wilde er een deze dagen haast ook al een thread over beginnen. Ik heb m in 4 dagen 4x gehad ofzo die mail.

Ach als ik samples zou gebruiken, dan wil ik best wat cdees voor 5 euro hoor. Scheelt me weer zoek en downloaden werk. Echt geen veel geld gaan gebruiken voor cdees waar je een paar samples van afhaalt.

Indien je iemand bij de politie of bij stichting brein kent:
Vraag of je eens bij 'm langs mag komen om de cd's te bekijken en ga gezellig samen bij 'm langs. Dan houdt 'ie wel op! :duivels:
De boete voor het aanbieden/verkopen van illegale cd's kan vele honderden euro's per overtreding (dus per cd) bedragen.

Hier om de hoek is eens iemand gearresteerd die een complete illegale cd winkel had.. mensen hadden de politie gealarmeerd omdat ze het toch wel vreemd vonden dat 'ie enkele duizenden cd-r's had en zo'n apparaat dat 100 cd's tegelijk brandt :duivels:

Brein is IMHO net zo erg als die looser die CD's aanbied.

Ook een stichting kan op kinderachtige manier doelstellingen nastreven zoals een illegale-cd-verkopende loser dat zou doen.

Back