[netlabel] FOEM/Crème 001 Daniel MehlHart - Stedten Stadt EP

jerzz

jerzzno
foem_creme_logo_small.gif

FOEMCR001_Cover_JPG_small_front.jpg

FOEMCR001_Cover_JPG_small_back.jpg

Under the name FOEM/Crème we release the finest mnml and IDM which emerges from FOEM/Electronic Youth. This is the first release, a shot from Frankfurt am Main. Daniel convinced us with aestethic thrust.

danieleyes.jpg

Stedten Stadt EP

01_Daniel_MehlHart_-_Rauschfrei
02_Daniel_MehlHart_-_Rauschfrei_(Jerzz_Remix)
03_Daniel_MehlHart_-_Stichsaege

Interview Daniël Mehlhart

Er is toch al een label in Nederland dat Creme heet?

Zelfs de letters waarin het geschreven is is hetzelfde als het logo van dat label,
of heeft het er iets mee te maken?

:confused:

R-33066-1096116762.png

Laatst gewijzigd:
waarom doe je dan niet eerst research voordat je je naam in gebruik neemt en een lettertype/logo bepaalt?

Origineel geplaatst door Headroom11
waarom doe je dan niet eerst research voordat je je naam in gebruik neemt en een lettertype/logo bepaalt?

R-45027-1099256374.jpg

Er is wel degelijk research gedaan, maar als je de 2 logoos gaat vergelijken zie ik toch wel degelijk verschillen. FOEM zet sowieso altijd FOEM ervoor; dus verw8 niet dat het problemen gaat opleveren... Mocht dit wel zo zijn kan er altijd contact worden opgenomen met foemartists[at]hotmail.com

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door jerzz

R-45027-1099256374.jpg

Er is wel degelijk research gedaan, maar als je de 2 logoos gaat vergelijken zie ik toch wel degelijk verschillen. FOEM zet sowieso altijd FOEM ervoor; dus verw8 niet dat het problemen gaat opleveren... Mocht dit wel zo zijn kan er altijd contact worden opgenomen met foemartists[at]hotmail.com

dude.. het lettertype is EXACT hetzelfde :stupid
Maakt mij verder niets uit dat je de naam creme gebruikt (alhoewel dit wel UITERST onorigineel is), maak dan tenminste een nieuw logo.!!

Het is echt toevallig dat exact hetzelfde lettertype is gebruikt.. We zijn iig aan het beraadslagen om een nieuwe naam / logo te maken aangezien wij ook van mening zijn dat dit niet kan... Bedankt iig voor alle input die we hier hebben gekregen...

lol :D

Nah we hanteren voor dit project de naam electronic youth EP net zoals de ey projecten uit het verleden... vanavond gaan we het een en ander aanpassen..

Desondanks vind ik de suggesties enorm grappig! :D

dus verw8 niet dat het problemen gaat opleveren... Mocht dit wel zo zijn kan er altijd contact worden opgenomen met foemartists[at]hotmail.com [/B]

Er is al een p/m naar je gestuurd. Ik ga ervan uit dat het toeval is, maar verwacht wel dat het gefixt wordt, dat moet geen drama zijn in de aanloop naar een eerste release.

grt Jeroen

Origineel geplaatst door Smack Dynamik
Er is al een p/m naar je gestuurd. Ik ga ervan uit dat het toeval is, maar verwacht wel dat het gefixt wordt, dat moet geen drama zijn in de aanloop naar een eerste release.

grt Jeroen

Zoals je hierboven kan lezen gaan we de naam aanpassen... tnx iig voor de aand8!

Origineel geplaatst door jerzz
lol :D

Nah we hanteren voor dit project de naam electronic youth EP net zoals de ey projecten uit het verleden... vanavond gaan we het een en ander aanpassen..

Desondanks vind ik de suggesties enorm grappig! :D

Ik vraag me trouwens af, hoe dat geregeld is met een netlabel, hou je dan wel rekening met bestaande namen van labels en artiesten, die vinyl uitbrengen?
Hoe werkt het met buma?
OF is het uit het losse handje, track af, net op, klaar?

Origineel geplaatst door trash
Je zou de naam in slagroom, bakkersroom, room, fluffy, nivea, smeersel, blueband, becel, croma, kunnen veranderen :D

Of nog beter: in Salve

salve.jpg

Origineel geplaatst door trash
Ik vraag me trouwens af, hoe dat geregeld is met een netlabel, hou je dan wel rekening met bestaande namen van labels en artiesten, die vinyl uitbrengen?
Hoe werkt het met buma?
OF is het uit het losse handje, track af, net op, klaar?

Nee wij voeren wel degelijk een beleid en kiezen zorgvuldig tracks uit van een artiest. En bestaande namen e.d. proberen we ook uit te zoeken. In 3 jaar tijd dat foem bezig is is dit de eerste `fout` die we hebben geconstateerd. Vandaar dat we em ook gaan rechtzetten.

Back