mpc 1000 en cc data opnemen

FreqJuggler

Stamgast
hey, ik zit met een probleempje. Ik wil met mijn mpc 1000 de cc data vanuit mijn behringer bcr controller opnemen. De bcr zit vast aan mijn pc om o.a. reason aan te sturen. Ik wil dus als er een synthlijn ligt met een filter spelen en die beweging opnemen op de mpc. Ik weet dat dit kan, maar krijg het niet voor elkaar. Ik heb alles goed aangesloten want alles werkt verder perfect. Welke instelling moet ik hebben? (naast de sync/midi setting). thanx:halleluja

aangezien je toch een pc gebruikt in je setup, raad ik je aan om je cc's daarin op te nemen aangezien je daarmee een veel beter overzicht houdt dan in je mpc. cc's op de mpc kun je gewoon op een willekeurige track opnemen(als het binnenkomt op midi). maar mocht je later wijzigingen aan willen brengen is dat op de mpc best een geneuzel.

bedankt voorje antwoord maar dat is niet echt een antwoord op mijn vraag. Ik heb een mpc 1000 aangeschaft om juist niet met een muis te werken. Dus dat opnemen in de pc is iets wat ik EERST deed en dat wil ik niet meer. Ik wil het met de mpc doen en kan niet uitvinden hoe. Want "een track selecteren en midi opnemen" is makkelijk gezegd... maa werkt niet anders postte ik mijn vraag niet. No offense though, bedankt voor je hulp!:halleluja

begrijpelijk!! dan is het heel simpel.(volgens mij) zolang jij zeker weet dat de midi data binnenkomt op je mpc kun je dat op ieder willekeurig track opnemen.. :z

er zijn geen ingewikkelde settings nodig op je mpc! probeer je controller direct op je mpc aan te sluiten, en niet via je PC. en je mpc dan alles door laten sturen..

Back